اگر کسی واقعا قصد دارد با تروریسم مقابله کند، باید جلوی آنها را در عراق، مالی، سوریه، لیبی و یمن بگیرد و تنها به اظهارات و یا حملات هوایی محدود که برای ظاهر ساز صورت می‌گیرد، اکتفا نکند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه "تشرین"؛ اگر می بینیم که آمریکا برخی از هواپیماهای نظامی خود را به قصد بمباران نیروهای داعش در عراق، به پرواز درآورده و وزیر خارجه ی فرانسه، به بهانه ی هماهنگی برای مبارزه با تروریسم، از بغداد و اربیل، دیدار کرده است، این موارد، هرگز نشانگر تغییر مواضع جانبدارانه ی آمریکا و برخی دولت های استعمارگر، در قبال سازمان های تروریستی نخواهد بود؛ بلکه سیاستی فریبکارانه و برای ظاهر سازی است.

تجاوزات اسرائیل به نوار غزه ادامه می یابد، همانطور که کشتار و ویرانی با افراط شدید در استفاده از زور و سلاح های ممنوعه، ادامه می‌یابد.

اسرائیل، در تجاوزات خود، تمام خطوط قرمز هایی را که مستندات بین المللی ان را مشخص کرده بود، زیر پا گذاشت و منضور سازمان ملل را نقض کرد....مهمتر از همه ی اینها، این رژیم به طور مستقیم، اماکن وابسته به سازمان ملل را هدف قرار داد و غیر نظامیانی که گمان می کردند، پس از ویرانی خانه هایشان، این اماکن می تواند پناهگاهی برایشان باشد را بمباران کرد؛ رژیم صهیونیستی که زیرپا گذاشتن قوانین، منشور سازمان ملل و قطعنامه ها عادت کرده است، جنایات خود و بمباران مدارس آنروا را ادامه داد. 

شورای امنیت، سازمان ملل و برخی از نمایندگان دائم در شورای امنیت، به خوبی می دانند که تاریخ ننگین اسرائیل، پر است از تجاوز به اماکن وابسته به سازمان ملل؛ به گونه ای که اردوگاه سازمان ملل در قانای لبنان را مورد هدف قرار داد و صدها کودک را به خاک و خون کشید و در تجاوزات خود به لبنان در سال 2006 نیز، تعداد زیادی از نیروهای یونیفل، وابسته به سازمان به را با بمباران گردان های ناظر آن در جنوب لبنان، کشت.

همچنان، رژیم صهیونیستی، به جنایات، تجاوز و اعمال تروریستی خود، در سایه ی حمایت آمریکا، ادامه می دهد و این موضوع، تاکید می کند که آمریکا، بزرگترین حامی و والی تروریسم دولتی و همچنین، سازمان های تکفیری و تروریستی است که زیر نظر آن در عراق، افغانستان، لیبی و ... پرورش یافته است.

اگر می‌بینیم که آمریکا برخی از هواپیماهای نظامی خود را به قصد بمباران نیروهای داعش در عراق، به پرواز درآورده و وزیر خارجه فرانسه، به بهانه هماهنگی برای مبارزه با تروریسم، از بغداد و اربیل، دیدار کرده است، این موارد، هرگز نشانگر تغییر مواضع جانبدارانه ی آمریکا و برخی دولت‌های استعمارگر، در قبال سازمان های تروریستی نخواهد بود و این چیزی است که روزنامه های آمریکایی و غربی نیز تائید کرده اند و گفته‌اند: اگر کسی واقعا قصد دارد با تروریسم مقابله کند، باید جلوی آنها را در عراق، مالی، سوریه، لیبی و یمن بگیرد و تنها به اظهارات و یا حملات هوایی محدود که برای ظاهر ساز صورت می‌گیرد، اکتفا نکند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار