عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این که بازار عزل و نصب‌های سیاسی در سمنان به بازار پررونقی تبدیل شده گفت: تدبیر دولت برای زادگاه رئیس‌جمهور چیزی جز عزل و نصب‌های بی‌دلیل، ناعادلانه و خنده‌دار به همراه نداشته است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران علیرضا خسروی نماینده سمنان و مهدی‌شهر در مجلس در جلسه علنی امروز سه شنبه 21 مرداد در نطق میان دستور خود درباره تحولات عراق، سوریه و فجایع غزه به رژیم صهیونیستی گفت: سنت الهی این است که به زودی انتقام سختی از آنان گرفته خواهد شد، آمریکا همواره سعی دارد ریزمذاکره را هیچ یا همه چیز معرفی کند.
 
وی افزود: کلید خوشبختی که آمریکا برای مردم تصویرسازی می‌کند یک قفل به همراه خود دارد و آن مبانی جمهوری اسلامی ایران و راس نظام است.  
 
خسروی در ادامه با مورد خطاب قرار دادن وزیر کشور گفت: متاسفم که استاندار سمنان تحت تاثیر یکی از نمایندگان این استان با عزل و نصب‌های پی در پی نارضایتی مردم را در پی داشته است و بزرگترین ناسپاسی را نسبت به مردم سمنان انجام داده است.  
 
عضو کمیسیون عمران ادامه داد: مردمی که با تحمل شرایط سخت اقتصادی چشم امید به مسئولان دارند تا به جای سیاسی کاری‌های بی‌مورد به دنبال حل مشکلات باشند، متاسفانه این عزل و نصب‌ها امتحان بزرگی برای زد و خوردهای سیاسی است.  
 
خسروی اضافه کرد: وزیر کشور باید هوشیار باشد که بازار عزل و نصب‌ها در سمنان کمتر به بازار پررونقی تبدیل می‌شود تدبیر دولت برای زادگاه رئیس‌جمهور چیزی جز عزل و نصب‌های بی‌دلیل، ناعادلانه و خنده‌دار به همراه نداشته است.  
 
خسروی تاکید کرد: استاندار غیربومی انتخاب شده فردی باسابقه است که روابط عمومی را به عنوان معاونت برنامه‌ریزی انتخاب می‌کند این در حالی است که مردم درد کشیده سمنان سال جدید را با کلکسیونی از حوادث غیرمترقبه زلزله، سیل و تلف شدن 75 از دام عشایر شروع کرده‌اند.
 
وی هم چنین با مورد مخاطب قرار دادن وزیر کشور افزود: رسیدگی عاجل به مردم آسیب‌دیده به نیروی فنی نیاز دارد نه به مدیران گزارشگر به جای این بازی‌های سیاسی به فکر فولاد محله باشید و آرزوی مردم مهدی‌شهر را تحقق ببخشید .
 
خسروی هم چنین تاکید کرد: در اقدامی قابل تامل چهره محبوب و شناخته شده در سطح استان سمنان است که سابقه زندانی شدن در رژیم گذشته را به افتخار همراه خود داشته و منشا خدمات زیادی در دانشگاه پیام نور بوده و با بهانه‌های واهی از ریاست دانشگاه پیام نور کنار گذاشته شده است.
 
خسروی تصریح کرد: آقای فرجی‌دانا قطعا مدیران شما علت روشنی در خصوص عزل شبانه این مدیر خدوم به شما ارائه ندادند.
 
عضو کمیسیون عمران در تذکری گفت: آقای فراهانی که ریاست دانشگاه پیام نور را برعهده گرفته با نارضایتی قشر فرهیخته دانشگاهی روبه رو شده است و متاسفانه تاکیدات مقام معظم رهبری که مبادا جریان مومن با شعار اعتدال کنار رود توسط مدیران شما به فراموشی سپرده شده است.
 
وی تاکید کرد: آقای مختاپور علی‌رغم وجود نیروی شایسته در نهاد کتابخانه‌ها فردی را از سازمان غیرمرتبط مامور می‌کند وزیر ارشاد هوشیار باشد که اقدام مدیرانش جز کشتن روحیه رقابت پذیری اثردیگری ندارد.
 
خسروی اظهار داشت: این عزل و نصب‌ها در حالی اتفاق می‌افتد که در سال گذشته حداقل چندین فقره آتش سوزی در شهرک صنعتی سمنان اتفاق افتاده و تعجب آور است که هیچ مدیری توسط استاندار حتی بازخواست نشده است.  
 
عضو کمیسیون عمران خاطر نشان ساخت: وزیر صنعت شهرک صنعتی سمنان را دریابد و گرنه تا چند سال دیگر نیم سوخته‌های آن را تحویلتان می‌دهد و برای آخرین بار اخطار می‌دهم که کارنامه خودشان را در پیشگاه مردم خراب نکنند.  

انتهای پیام/

برچسب ها: کمیسیون ، عمران ، عزل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار