معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 از برگزاری مراسم اختتامیه نخستین جشنواره هنرهای تجسمی با موضوع سفر و معلولیت خبر داد.

محمد کریملو، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 در گفتگو با   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر اظهار داشت: اداره سلامت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با همکاری کانون معلولان منطقه، انجمن معلولان پارس و اداره کل سلامت شهرداری تهران، مراسم اختتامیه نخستین جشنواره هنرهای تجسمی با موضوع سفر و معلولیت را در محل سالن ایوان شمس معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران مورخ 21/5 از ساعت 10 الی 12 برگزار می‌نماید.

وی در ادامه افزود: در مراسم اختتامیه این جشنواره فرهنگی- هنری که در گرایش‌های نقاشی، خوشنویسی، عکاسی و پوستری و با هدف بالا بردن سطح کیفی و کمی معلولان و با شرکت بیش از 250 هنرمند و دریافت 500 اثر به صورت آنلاین برگزار گردید، مدیران ارشد شهرداری نمایندگان سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی و غیر دولتی از جمله شورای اسلامی شهر تهران، سازمان میراث فرهنگی و وزارت فرهنگی، وزارت تعاون، سازمان بهزیستی و.. حضور خواهند داشت.

کریملو تصریح کرد: در این مراسم ضمن سخنرانی اساتید و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری از منتخبین گرایش‌های اعلام شده داوران، ؟؟ اجرای جشنواره با اهدای لوح تقدیر و هدایایی قدردانی به عمل خواهد آمد.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 خاطرنشان کرد: همچنین در حاشیه برگزاری این برنامه نمایشگاهی از آثار منتخب برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: جشنواره ، هنر ، تجسمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار