رسایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

امضای 190 نماینده مجلس پای نامه درخواست تشکیل جلسه غیرعلنی با رئیس‌جمهور

نماینده تهران در مجلس از امضای 190 نماینده مجلس برای نامه درخواست تشکیل جلسه غیرعلنی با رئیس ‌جمهور به منظور ارائه توضیحات وی در زمینه اظهارات روز گذشته‌اش خبر داد.

حمید رسایی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در گفتگو با خبرتگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه نامه نمایندگان برای حضور رئیس جمهور در جلسه علنی مجلس برای ارائه توضیحات درباره اظهارات روز گذشته‌اش نزدیک به ۲۰۰ امضاء دارد، گفت: همه جریانات سیاسی نسبت به اظهارات روز گذشته دکتر روحانی معترض بودند و این ادبیات را شایسته رئیس جمهور نمی‌دانند.   
 
وی با بیان اینکه این مواضع برخلاف بند ۶ اصل ۳ قانون اساسی است، تصریح کرد: این اصل خودکامگی، استبداد و انحصار طلبی را ممنوع کرده و این در حالیست که نوع ادبیات روز گذشته رئیس‌جمهور، نمود چنین رفتاری بود.   
 
رسایی تاکید کرد: آقای رئیس‌جمهور باید خشم خود را نسبت به دشمنان انقلاب بکار گیرد نه نسبت به منتقدان دلسوز، ضمن آنکه رهبر انقلاب نیز به وی توصیه کردند که در برابر منتقدان صبوری بیشتری داشته باشند. 

اظهارات روز گذشته دکتر روحانی در همایش سالانه سفرا و نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور را روی لینک‌های متن و فیلم مشاهده کنید.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: مجلس ، نامه ، امضا ، رئیس جمهور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار