نماینده رئیس جمهور در ستاد راهیان نور گفت: براساس آمار سالیانه اعتباری بالغ بر 400 تا 500 میلیارد تومان در بودجه استانی و ملی در بحث راهیان‌نور در سطح کشور هزینه می‌شود.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبر نگاران سنندج ،نماینده رئیس جمهور در ستاد راهیان نورگفت:حرکت راهیان نور در کشور به صورتی غریبانه در سال‌های گذشته آغاز شد و به تدریج شکوفا و ارزش‌های آن شناخته شد.

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور در حقیقت بخشی از هویت کشور ما را که تا قبل از آغاز این حرکت مورد بی‌توجهی قرار گرفته بود احیا کرد، افزود: راهیان نور در واقع پیوند میان نسل‌های جوان و پدرانشان و خاطرات آن دوران است.به گفته نماینده رئیس جمهور در ستاد راهیان نور، این حرکت ارزشی پویایی و نشاط مفید معنوی را در میان جمعیت بزرگ بیش از 5 میلیون نفر در سال ایجاد کرده است.

وی افزود: قطعا ما اگر در برنامه‌ریزی و هدایت کسانی که در راهیان نور شرکت می‌کنند خوب عمل کنیم نگرش آنها قبل از اعزام و بعد از آن متفاوت خواهد بود.نماینده رئیس جمهور در ستاد راهیان نور با بیان اینکه مفهوم ملت‌سازی ایران با دفاع مقدس تکمیل شده است، افزود: وقتی اصفهانی در کردستان و کردستانی در جنوب می‌جنگد یعنی همه ما یک ملت واحد و جدانشدنی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: ما که امروز از نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف در این تیم کاری به عنوان نمایندگان تام‌الاختیار و نمایندگان ستاد هستیم باید در کنار هم در راستای انجام دو رسالت گام برداریم.



نماینده رئیس جمهور در ستاد راهیان نور با بیان اینکه در سال‌های گذشته این روش توفیقات و برکات بسیار خوبی داشته است، گفت: گاهی در تعریف یک ردیف بودجه این میزان اعتبار که امروز با این روش در مسیر اجرای اردوهای راهیان‌نور هزینه می‌شود اختصاص داده نمی‌شد./ز
برچسب ها: رایان ، هزینه ، نور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.