متن "سیگنال موجود است" از نیمه گذشت

نگارش 15 قسمت از فیلمنامه سریال "سیگنال موجود است" به تهیه کنندگی مسعود فرخنده‌طینت و کارگردانی مهدی مظلومی به پایان رسید.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما، متن مجموعه تلویزیونی "سیگنال موجود است" که با نگاهی طنز عملکرد شبکه های ماهواره ای را مورد نقد قرار می دهد، به قسمت 15 رسید. فیلمنامه این کار طی دو ماه گذشته تاکنون توسط امیر برادران بازنویسی و نگاهی طنازانه تر و جذاب تری به متن اضافه شد.

این سریال کاری ازگروه اجتماعی شبکه سه سیماست و در 26 قسمت 40 دقیقه ای تولید می‌شود. 

سیامک انصاری، مهران غفوریان، علی صادقی، لاله صبوری، مرضیه صدرایی، آناهیتا همتی، محمود بصیری، حامد وکیلی، امید روحانی و... گروه بازیگران اصلی این سریال را تشکیل می دهند. داستان این سریال درباره جوانی به نام پرهام است که سودای خوانندگی در سر دارد اما در هیچ کدام از سبک های موسیقی به موفقیت دست پیدا نمی کند. بنابراین به تشویق دو تن از دوستان خود تصمیم می گیرد که برای خوانندگی به خارج از کشور سفر کند.

طرح اولیه این اثر توسط علی مسعودی نوشته شده، بعدها توسط اکبر روح کامل شده است. همچنین امیر برادران نیز نگارش متن آن را برعهده دارد. 

برخی دیگر از عوامل این سریال عبارتند از: مدیر تصویربرداری: محمد کاظمی، مدیر صدابرداری: سیامک نیازی، طراح صحنه و لباس: فروزان جلیلی فر، مدیر تولید: ناصر هادیان فر، مدیر تدارکات: مرتضی کریمی، مجری طرح: داریوش سهرابی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: کیوان جمالی و... .


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار