رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: لازمه اقتصاد مقاومتی قیام مردم برای یک حرکت رو به جلو است و ما در طراحی سیاست‌های خروج اقتصاد ایران از رکود و آغاز فصل رونق تلاش کرده‌ایم که از نظرات عاملان و عالمان اقتصادی استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، محمد نهاوندیان امروز در همایش تبیین سیاست‌های اقتصادی دولت برای خروج از رکود با بیان اینکه جلسه امروز بی‌شباهت به جشن شکرگزاری خدا نیست، اظهار داشت: جشن شکرگزاری از خداوند برای به نتیجه رسیدن یک مرحله مهم در برگرداندن ثبات و آرامش به اقتصاد و جشن عظیم برای آغاز یک فصل جدید تحت عنوان فصل رویش نو در اقتصاد کشور است.

رئیس دفتر رئیس جمهور افزود: نگاه دولت تدبیر و امید نگاه توسعه مردم محور است، این دولت برآمده از ملت تدبیر و امید است.

وی ادامه داد: با مردم باید تدبیر کرد و با مردم باید امید را زنده نگاه داشت،‌ بامردم باید به دقت ادامه داد تا به تدبیر رسید.

نهاوندیان با بیان اینکه این همایش نمادی از این نگاه مردم محور است، گفت: اگر ما به اقتصاد مقاومتی می‌اندیشیم،‌ این مساله مستلزم برخاستن و قیام مردم برای یک حرکت رو به جلو است.

وی تصریح کرد: در حوزه اقتصاد خداوند قوام را به این صورت قرار داده است که کار به دست اهل تدبیر باشد، لازمه اقتصاد مقاومتی قیام مردم با تدبیر و امید است.

رئیس دفتر رئیس جمهور اظهار داشت: در طراحی سیاست‌های خروج اقتصاد ایران از رکود و آغاز فصل رونق،‌ تلاش بر این بوده است که از نظرات عاملان و عالمان اقتصاد استفاده شود.

وی ادامه افزود: امروز دور هم جمع شده‌ایم که این سیاست‌ها تبیین و کار آغاز شود.

نهاوندیان با بیان اینکه بهره‌گیری از نظرات نخبگان تازه آغاز شده است، گفت: مجموعه این سیاست‌ها مجموعه‌ای است که مرتبا باید تکمیل و اشکالاتش رقع شود و به جلو رود.

وی افزود: لذا این با هم بودن عظم ما است که با هم تدبیر کنیم، با هم امید بیافرینیم و با هم از اعتدال پاسداری کنیم.

نهاوندیان تصریح کرد: اینجا نمایندگان فعالان اقتصادی جمع آمده‌اند تا در کنار اندیشمندان و صاحب نظران اقتصادی به سیاست‌گذاران کمک کنند و باهم این فصل نو را آغاز کنیم.

وی تصریح کرد: این جشن،‌ جشن با هم بودن و با هم روئیدن و با هم رویاندن است.وی در پایان از رئیس جمهور با عنوان باغبان این جشن یاد کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اقتصاد ، فصل ، دولت ، تدبیر ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار