در جمع شورای راهبردی رادیو ایران و با حضور مسئولان موسسه پژوهشی رویان و مقابله در كشور تدوین شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگارانبه نقل از روابط عمومی رادیو ایران، دكتر حمید شیخ محمدی مدیر رادیو ایران به همراه مدیران گروه های برنامه ساز این شبكه رادیویی روز گذشته و در جمع شورای راهبردی رادیو ایران میزبان دكتر حمید گورابی رییس پژوهشی رویان و رحیم توسلیان مدیر روابط عمومی این موسسه بودند. 

در این گردهمایی كه به منظور آشنایی بیشتر مدیران رادیو ایران با ابعاد پزشكی و فناوری بهبود باروری برگزار شد دكتر گورابی دستاوردهای محققان موسسه رویان در راستای بومی سازی فناوری مسئولان بنیادی را تبیین كرد و از مسائل فراروی این موسسه در راه توسعه آن سخن گفت.
 
وی در ادامه خواستار بیشتر رسانه رادیو ایران در اطلاع رسانی این دستاوردها و نیز تولید برنامه هایی مستند از روند فعالیت های محققان این موسسه در راستای ارتقای باروری در كشور شد. 

در پایان این جلسه دكتر حمید شیخ محمدی نیز ضمن معرفی برنامه های گروه دانش رادیو ایران در راستای اطلاع رسانی دستاوردهای دانشمندان كشور در این حوزه، از مسئولان این موسسه خواست تا مستندات و محتوای برنامه سازی مناسب را جهت پرداخت رسانه ای در رادیو ایران، در اختیار این شبكه قرار دهند.

انتهای پیام/
برچسب ها: رادیو ، ایران ، موسسه ، پژوهشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار