اولین جلسه شورای راهبردی فدراسیون ورزش‌های همگانی در محل فدراسیون با حضور سید مصطفی هاشمی طبا و نمایندگان سازمان‌ها و نهادها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اولین جلسه شورای راهبردی فدراسیون ورزش‌های همگانی به ریاست علی مجد‌آرا، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی در محل این فدراسیون تشکیل شد.

این جلسه با حضور سید مصطفی هاشمی طباء و نمایندگان سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها، ارگان‌ها و نهادها برگزار شد. دستور کار این شورا ارائه فعالیت‌های فدراسیون ورزش‌های همگانی در سال 91تا93 ارائه فعالیت‌های سازمان‌ها و نهادها درباره ورزش‌های همگانی، بررسی قطعنامه همایش ملی واکاوی و تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه ورزش‌های همگانی و فعالیت‌های بدنی، بررسی چگونگی برگزاری رویدادهای ملی ورزش‌های همگانی در هفته تربیت بدنی و روز ملی ورزش همگانی و تدوین توافق‌نامه چند جانبه فدراسیون با سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها و دیگر فدراسیون‌ها بود.

در این جلسه دبیر فدراسیون ابتدا به برخی از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ورزش همگانی اشاره داشت و بیان کرد: یکی از فرصت‌های خوبی که فدراسیون ورزش‌های همگانی دارد، عنایت ویژه مقام معظم رهبری به ورزش همگانی است.

 دکتر شهرام علم افزود: وظیفه ما در ورزش همگانی بسط و گسترش ورزش همگانی در میان اقشار مختلف مردم عزیز است.

به گفته وی ورزش همگانی مدیریت همگانی مدیریت همگانی می‌طلبد و هدف ما در فدراسیون ورزشهای همگانی این که مدیریت همگانی را پیاده کنیم.

علم خاطر نشان کرد: هدف این شورا سیاست‌گذاری و نظارت کلان بر ورزش همگانی در قسمتهای مختلف کشور است.

این شورا در قالب اتاق فکر عمل می‌کند و زمینه را برای تصمیم‌سازی فراهم نموده و مصوباتش بعد از تصویب در مجمع فدراسیون لازم الاجراست و طبق آیین نامه دبیر فدراسیون موظف است آن را پیگیری نماید.

در ادامه شهرام علم عملکرد فدراسیون در سالهای 91 و 92 وسه ماهه اول 93 را ارائه نمود و بیان داشت که دوره‌های آموزشی در سال 91 : 337 دوره، درسال92: 627 دوره، و سه ماهه اول 93: 103 دوره بوده و در بخش مسابقات سال 91، 35 مورد، سال 92، 72 مورد و سال 93 ، 12 مورد مسابقه داشتیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: جلسه ، شورا ، همگانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار