معاون نظارت راهبردی اجرای مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه جوامع بین‌المللی نام حقوق بشر را بی‌دلیل یدک می‌کشند، گفت: اینگونه جوامع عملا در خدمت استکبار جهان و حامی رژیم صهیونیستی هستند و در قبال به خاک و خون کشیده شدن مردم بی‌دفاع غزه سکوت می‌کرده و واکنشی از خود نشان نمی‌دهند.

"بابک نگاهداری" در گفتگو با  خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه حمایت از مظلوم یکی از آموزه‌های دینی مسلمانان است، گفت: لازم است هر شخصی در تمام ابعاد و به هر شکل ممکن از هیچ کمکی به مردم مظلوم غزه دریغ نکند.

وی با بیان اینکه جوامع بین‌المللی نام حقوق بشر را بی‌دلیل یدک می‌کشند، اظهارداشت: اینگونه جوامع عملا در خدمت استکبار جهان و حامی رژیم صهیونیستی هستند و در قبال به خاک و خون کشیده شدن مردم بی‌دفاع غزه سکوت می‌کرده و واکنشی از خود نشان نمی‌دهند.

معاون نظارت راهبردی اجرای مصوبات شورای‌عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر اینکه این سازمان‌ها زمانی برای کشته شدن یک نفر در دنیا ابررسانه‌های خود را به صدا در می‌آورند، تصریح کرد: اینها کشورهای قدرتمند محدودی هستند که به دنبال اهداف استکباری خود گام بر می‌دارند و مجامع بین المللی نیز همراستا تا آنان عمل می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار