با شعار «قلب مردم ایران برای غزه می‌تپد»؛

خیمه «غزه، تنهای پیروز» امشب میزبان علی مطهری و سعدالله زارعی است

خیمه‌ «غزه، تنهای پیروز» با شعار «قلب مردم ایران برای غزه می‌تپد» و با هدف حمایت از مردم غزه 18 تا 24 مرداد از ساعت 17 تا 22 در پارک دانشجو برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، این روزها پارک دانشجو، شاهد تکاپوی عده‌ای جوان برای برپایی خیمه‌ای در حمایت از مردم غزه است، خیمه‌ای تحت عنوان «غزه، تنهای پیروز» که با شعار «قلب مردم ایران برای غزه می‌تپد»، سعی دارد سهمی هرچند اندک در جریان بین المللی حمایت از مردم غزه داشته باشد. این خیمه از 18 تا 24 مرداد از ساعت 17 تا 22 با بخش‌های مختلف پذیرای علاقه مندان است.

اضافه می‌شود، غرفه کودک از بخش‌هایی است که شور و هیجان خاصی در آن حاکم است، جایی که پرچم چهار رنگ فلسطین با بادکنک‌های رنگی بر دیوار آن شکل گرفته است، کودکان با علاقه مشغول نقاشی با موضوع صلح، فلسطین، کودکان و جنگ می‌شوند، مادران نیز همراه با کودکان آنها را یاری می‌کنند.

بخش دیگر، قسمت جمع آوری کمک‌های جهادی برای بازسازی غزه است، این کمک‌ها هم شامل کمک‌های مادی و مالی است و هم کمک‌های معنوی همچون اعلام آمادگی برای کمک رسانی و امداد.

همچنین جذب حامی و سرپرست برای ایتام شهدای فلسطینی از ابتکارات جالب این خیمه محسوب می‌شود، در واقع تلاش داریم تا با فراهم ساختن امکان تربیت صحیح کودکان مسلمان، سردارانی شجاع برای امت اسلام تعلیم داده شوند.

گفتنی است،‌ شب گذشته یکشنبه، 19 مرداد، در دومین روز برپایی، این خیمه فعالیت‌های خود را با دعوت از فروز رجایی‌فر، از فاتحان لانه جاسوسی، محمدعلی رامین، معاون سابق مطبوعاتی وزیر ارشاد در دولت دهم و محمدحسن آصفری، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس پی گرفت.

لازم به ذکر است برنامه‌های امشب این خیمه با عضور علی مطهری و سعدالله زارعی و ناصر فیض از ساعت 19:00 تا 20:30 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار