پیشکسوت پرسپولیس گفت: با توجه به نتایجی که پرسپولیس در این دو هفته گرفته‌ است تیم دچار حواشی زیادی شده است که با آرامش تمام این مسائل حل می‌شود.

پایان رافت در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران در خصوص اختلافات پیش آمده در کادر فنی پرسپولیس افزود: باشگاه پرسپولیس خیلی بزرگ است و چون در دو هفته اول نتیجه خوبی گرفته نشده هر کسی نظر خودش را داده و اختلافات رسانه‌ای شده است پیشکسوتان بزرگ و تحصیل کرده‌اند اما خوب نیست که اختلافات‌شان را علنی کنند.

وی افزود: با حاشیه درست کردن چیزی درست نمی‌شود تیمی موفق است که بین اعضای هیات مدیره و کادر فنی‌اش تعامل صورت گیرد.
رافت ادامه داد: طرفداران انتظار دارند که تیم نتیجه گیرد ما در دو بازی گذشته از پرسپولیس چیزی ندیدیم اما باید صبر و حوصله کرد و به فکر منافع باشگاه بزرگ پرسپولیس بود.

وی در خصوص تیم پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس همیشه مدعی قهرمانی است در این برهه تیم نیاز به آرامش دارد و همه چیز حل می‌شود و مطمئنا تیم در بازی‌های بعدی نتیجه می‌گیرد.

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره محرومیت پیام صادقیان اظهار داشت: مقصر صادقیان نیست. در فوتبال ما همیشه بحث برد و باخت بوده و تمام نگاه‌ها به این موضوع بوده اما کشورهای دیگر نگاهی اخلاقی دارند. در فوتبال ما هم باید اخلاق و منش پهلوانی در اولویت باشد و بعد نتیجه مطرح شود.

وی افزود: پیام صادقیان از لحاظ فنی بازیکن بزرگی است وی خیلی جوان است باید سرمربی و سرپرست تیم با وی صحبت کنند تا اخلاق ورزشی‌اش را هم رعایت کند اگر این امر صورت گیرد وی یکی از بهترین بازیکنان آسیا می‌شود و این محرومیت لازم است تا بازیکنان دیگر بی‌اخلاقی
نکنند.

رأفت در پایان در خصوص فساد در فوتبال خاطرنشان کرد: صد در صد در فوتبال ما فاسد وجود دارد. این بلا سر خود من هم آمد و باعث شد که فوتبال را کنار بگذارم، 10سال از این قضیه می‌گذرد اما چون دردی را دوا نمی‌کند چیزی نمی‌گویم اگر بحثی مطرح کنیم باعث حاشیه می‌شود و اول گریبان خود ما را می‌گیرد.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: فساد ، فوتبال ، کادر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار