توانمندي‌هاي پژوهشگاه صنعت نفت بايد از طريق كلاس‌ها و كارگاه‌هاي آموزشي اين مركز به مخاطبان ارايه شود؛‌ در همين راستا روابط با سازمان‌هاي مختلف نفتي ايجاد شده كه دوره آموزشي مديريت پروژه PMIgloo اولين دستاورد آن بوده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، رحمان صوفي فرد، رييس واحد آموزش و تحصيلات تكميلي پژوهشگاه صنعت نفت با اشاره به تاكيدات وزير نفت در حوزه بالادستي و نيز اهميت مديريت پروژه گفت: فعاليت‌هاي بين سازماني پژوهشگاه صنعت نفت و ديگر شركت‌ها با برگزاري دوره مديريت پروژه با عنوان كارگاه PMIgloo براي كارشناسان و مديران پروژه‌هاي شركت نفت و گاز پارس آغاز شد.

صوفي فرد افزود: در اين كارگاه مديران و كارشناسان پروژه‌ها با رويكردها و ماژول‌هاي مديريت پروژه در قالب كار گروهي به فعاليت پرداختند كه از نظر آموزشي اين نوع فعاليت نسبت به دوره‌هاي صرفا تئوري و حضوري اثر گذار‌تر است.

رييس واحد آموزش و تحصيلات تكميلي پژوهشگاه صنعت نفت با اشاره به رايزني‌ها و توافقات انجام شده با شركت ملي نفت، همكاري‌هاي متقابل و تجربه موفق در برگزاري دو دوره مشابه در پژوهشگاه بيان داشت: اين سوابق موجب شد تا دوره‌هاي آموزشي شركت نفت و گاز پارس به پژوهشگاه صنعت نفت واگذار شود و اميدواريم با اين سازمان دوره‌هاي آتي را در حوزه‌هاي مديريت پروژه و بالادستي ادامه دهيم.

وي درباره ويژگي هاي اين دوره چنين گفت: روسا و مديران عملياتي شركت نفت و گاز پارس در 9 گروه 8 نفره در قالب كار تيمي، ماژول‌هاي مديريت پروژه را تمرين كردند و قرار است دوره دوم اين كارگاه آموزشي با همين روش در هفته‌هاي آتي براي ديگر روساي عملياتي اين شركت برگزار شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار