رقابت های قهرمانی دانش آموزی تنیس روی میز و بدمینتون با حضور دانش آموزان پسر دوره متوسطه اول از سراسر کشور در رامسر آغاز شد.

رییس اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت : در دوره از مسابقات که تا بیست و پنجم مرداد ادامه دارد 17 تیم در رشته بدمینتون و 19 تیم در تنیس روی میز با هم رقابت می کنند.

ˈ قربانعلی سهرابی ˈ از حضور دو تیم دانش آموزی از مازندران در این مسابقات خبر داد و افزود : مازندران همچنین میزبان مسابقات دختران دانش آموز کشور در این دو رشته نیز خواهد بود که قرار است از 25 تا 31 مرداد برگزار شود.

وی از برگزاری مسابقات بدمینتون و تنیس روی میز دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی کشور در رامسر از اول تا ششم شهریور امسال خبر داد و گفت : رامسر میزبان رقابت های دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی در این دو رشته نیز خواهد بود که از ششم تا یازدهم شهریور برگزار می شود.

رییس اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش مازندران گفت: همزمان با استان مازندران مسابقات قهرمانی دانش آموزان دختر و پسر کشور در 10 رشته ورزشی در استان های مختلف در حال برگزاری است./ب

برچسب ها: آغاز ، تنیس ، رامسر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.