مدیرعامل سازمان قطار شهری "کرمانشاه" از آغاز عملیات اجرایی زیرسازی و تقویت ستون‌های مسیر قطار سبک شهری کرمانشاه(L.R.T )کرمانشاه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ، سعید سلیم ساسانی گفت : با چند روز تاخیر از (19 مرداد) عملیات اجرایی زیرسازی و تقویت ستون‌های احداث شده در مسیر قطار سبک شهری کرمانشاه آغاز شده است.

 

 ساسانی گفت :به دنبال تصویب جایگزینی قطار سبک شهری به جای منوریل در تاریخ یازدهم خرداد امسال،  دو سرفصل مهم کاری احداث فونداسیون و ستون و تقویت ستون ها برای سیستم L.R.T و نیز اجرای عرشه در دستور کار قرار دارد.

ساسانی مدت زمان اجرای ساخت و نصب عرشه را 18 ماه اعلام و تصریح کرد: طی این مدت که از 15 مرداد ماه سال آغاز شده باید عرشه ساخته و نصب شود و ستون ها، سرستونهای و شمع های باقی مانده نیز تکمیل شوند.

مدیر عامل سازمان قطار شهری کرمانشاه با بیان اینکه تا پایان سال جاری نقشه اجرای تونل پروژه تکمیل می شود، گفت: آغاز عملیات اجرایی تونل به برنامه های کلان پروژه مربوط شده و منوط به تامین اعتبار است.

ساسانی در پایان اعتبار پیش بینی شده برای پروژه L.R.T کرمانشاه را 632 میلیارد تومان اعلام کردوگفت: قطعا اعتباری بیش از آنچه پیش بینی شده برای پروژه لازم است.

پیش از این قرار بود در شهر کرمانشاه منوریل احداث شود که قطار سبک شهری جایگزین آن شد./ب

برچسب ها: عملیات ، اجرایی ، کرمانشاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.