در روز نخست مسابقات آغاز رقابتهای دوومیدانی و توزیع 15 مدال طلا، نقره و برنزدر دوازدهمین المپیاد دانشجویی کشور کسب شد.

عماد دبیر دوازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت : رقابتهای دوومیدانی المپیاد دانشجویان دختر دانشگاه های کشور با شناخت قهرمانان پنج ماده و توزیع 15 نشان طلا، نقره و برنز در روز نخست پیگیری شد. قهرمانان این مواد به این ترتیب است :چنانچه در پرش طول : الناز کمپانی از شیراز، فریده دریایی از پیام نور کرمان ، سمانه کوهکن از علمی کاربردی گلستان ودر 100 متر : مریم طوسی از تهران ،فرزانه فصیحی از اصفهان،سهیلا مرادی از بوعلی سینا همدان  
همچنین در پرتاب دیسک : فاطمه رحیمیان از فنی حرفه ای تهران ، سمیرا منصوری از کردستان ، مهلا طبسی از فردوسی مشهد ودر 500 متر : پریسا هاشمی از فنی حرفه ای تهران ، فائزه خدمتی از تبریز ، مهناز زارع از تبریز  
و در 400متر: فاطمه بختیار نژاد از شهید بهشتی، اسماء بیگ زاده از شهید باهنر کرمان ، مرجان علیخانی از خوارزمی موفق به کسب رتبه شدند.
   
عماد در ادامه به نتایج رقابت های بسکتبال، والیبال و فوتسال اشاره کرد و گفت : در مسابقات والیبال که در سالن دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود دانشگاه های شیراز،خوارزمی، جامع علمی کاربردی، تهران، فنی حرفه ای ، شهید باهنر کرمان و بیرجند مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.  

وی افزود : در مسابقات فوتسال که با شرکت 16 تیم در دانشگاه شهید بهشتی در جریان است در پایان روز اول دانشگاه های غیر انتفاعی، زنجان ، جامع علمی  حریفان خود را با شکست بدرقه دادند .  
همچنین در مسابقات بسکتبال که در دانشگاه شهید بهشتی در جریان است در پایان روز اول دانشگاه های گیلان ، شهید بهشتی ، تربیت دبیر شهید رجایی ، شهید چمران اهواز ، پیام نور اصفهان ، فنی و حرفه ای ، جامع علمی کاربردی ، غیر انتفاعی رقابت های خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند.  
همچنین رقابتهای دور اول  تنیس روی میز و بدمینتون در دانشگاه شهید بهشتی در جریان است.  



انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار