مبلغ تکفیری لبنان اعلام کرد که حزب الله لبنان از صهیونیست‌ها خطرناکتر است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، مبلغ سلفی تکفیری در مواضعی همسو با دیگر تروریست‌های تکفیری در منطقه که رژیم صهیونیستی را دشمن خود نمی دانند، بار دیگر حزب الله لبنان را از صهیونیست‌ها خطرناکتر دانست و گفت: المستقبل برای ما خطرناکتر است زیرا از داخل اهل سنت با ما می جنگد.

 "احمد الاسیر" که از سال گذشته و پس از درگیری‌ خونین هوادارانش با ارتش لبنان متواری شده است؛ در تازه‌ترین اظهارات توئیتری خود حزب الله را خطرناک دانست و ادعا کرد: این حزب از داخل اسلام با ما می‌جنگند؛ جریان المستقبل (به ریاست حریری) از این دو برای ما خطرناکتر است زیرا از داخل اهل سنت با ما می جنگد.

عناصر احمد الاسیر سال قبل با نیروهای ارتش لبنان در جنوب این کشور درگیر شده و 20 نفر از نیروهای ارتش را به قتل رساندند.

در پی این جنایت، نیروهای ارتش لبنان در عملیاتی 48 ساعته 60 نفر از عناصر مسلح را که تبعه کشورهای بیگانه بودند دستگیر کردند.

دادستان کل نظامی لبنان، دستور پیگرد احمد الاسیر و 123 نفر از هوادارانش از جمله برادر وی و فضل شاکر خواننده سابق لبنانی را به دلیل حضور در درگیریهای صیدا صادر کرده است.

گروه های تروریستی در منطقه که از سوی غرب و هم پیمانان منطقه ای آنان حمایت مالی و تسلیحاتی می شوند، رژیم صهیونیستی را دشمن خود نمی دانند و حتی هیچگاه موضعی ضد این رژیم اتخاذ نکرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۶:۳۲ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
اسناد تاریخی بسیاری وجود داره که ثابت میکنه وهابی ها توسط صهیونیستها به عنوان نفوذی به وجود اومدن.
آخرین اخبار