مربی تیم نفت تهران گفت: خط جلوی تیم راه‌آهن با تجربه و پرانگیزه جلوی تیم ما ظاهر شدند که می‌توانند برای هر تیمی مشکل‌ساز شوند.

خرمگاه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برای تیم ما شرایطی رقم خورد که نتوانست تاکتیک خودش را نشان دهد ما توانستیم در این بازی‌ها موقعیت صد در صد گل را به وجود آوریم اما نتوانستیم از این موقعیت‌ها گلی را به ثمر برسانیم. 

مربی تیم نفت ادامه داد: روند بازی نگذاشت تیم ما به ثبات لازم برسد به نظر من گلر راه‌آهن شرایط خوبی را داشت به خاطر آنکه 3 موقعیت تک به تک را گرفت. 

وی اذعان کرد: مهاجمان ما اگر یکی از این موقعیت‌ها را گل می‌کردند نتیجه تغییر می‌کرد اما تیم ما گل نزد و راه آهن در دقایق پایان گلی به ثمر رساند که خیلی کم همچنین گلی در فوتبال دیده می‌شود. 

مربی تیم نفت بیان کرد: خط جلوی تیم راه‌آهن با تجربه و پر انگیزه جلوی تیم ما ظاهر شدند که می‌توانند برای هر تیمی مشکل ساز شود تاکتیک تیم ما مناسب بود که ما توانستیم از موقعیتهای به دست آمده استفاده کنیم. 

خرمگاه در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال هر تیمی می‌خواهد در هر بازی برنده از زمین خارج شود تمرینات بازیکنان را به نحوی انجام می‌دهیم که بازیکنان بتوانند برنده بازی باشند. 

انتهای پیام/

برچسب ها: خرمگاه ، نفت ، تهران ، راه آهن ، مربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار