در جلسه غير علني امروز شوراي شهر تهران طرح« حمايت از کار داوطلبانه و جهادي» که يک فوريت آن در جلسات قبلي شورا به تصويب رسيده بود، مورد بحث و بررسي قرار گرفت

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،در جلسه غير علني امروز شوراي شهر تهران  طرح« حمايت از کار داوطلبانه و جهادي» که يک فوريت آن در جلسات قبلي شورا به تصويب رسيده بود، مورد بحث و بررسي قرار گرفت.الهه راستگو عضو هيأت رئيسه شوراي شهر تهران در توضيح اين طرح، گفت: اين طرح بعد از انتخاب شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب با نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي ، به عنوان نقشه راه سال 1393، توسط ستاد ساماندهي سازمان هاي مردم نهاد و کميته مشارکت هاي مردمي شوراي شهر تهران تهيه شده است.

راستگو افزود: اين طرح با سياست نهادينه کردن و ترويج فرهنگ کار جهادي در عرصه مديريت شهري و زندگي شهروندان تهران، شناسايي زمينه هاي کار داوطلبانه و جهادي در حوزه مديريت شهري و همچنين استفاده از ظرفيت مشارکت هاي مردمي در شهر تهران، تهيه شده است.با پايان صبحت هاي راستگو،برخي از اعضاي اصلاح طلب شورا در مخالفت به اين طرح صحبت کردند.

در پايان مقرر شد تا اين طرح  براي اصلاح عبارات و تکميل شدن به کميسيون فرهنگي ارجاع شد.

مجتبي شاکري عضو ديگر شورا در خصوص حاشيه هاي جلسه امروز که بيشتر به  مخالفت برخي اعضا با تصويب طرح "حمايت از کار داوطلبانه و جهادي" بود  به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:در جلسات گذشته  يک فوريت اين طرح به تصويب بيشتر اعضاي شورا رسيده بود اما متاسفانه در تصويب نهايي اين طرح حاشيه هاي توام شد. بعد از  صحبت هاي خانم راستگو  برخي از اعضاي اصلاح طلب شورا از جمله دانشور بعنوان مخالف صحبت کردند.

خانم دانشور با وجود  عضويت در کمسيون فرهنگي شوراي،اما با عدم اگاهي ازاين طرح بدليل غيبتشان در جلسه اي که اين طرح در کمسيون فرهنگي مطرح شده،بحثهاي را مطرح کرد که جاي ان  در شورا نيست را به ميان اوردند.

شاکري ضمن مثبت عنوان نمودن اين طرح و تاثير ان در زندگي شهروندان خطاب به موافقان خانم دانشور گفت:شما اين طرح رو فداي اختلاف خود با خانم راستگو کرده ايد و اگر نظري داشتيد و اين اظهار نظرها بايد در جلسات کميسيون فرهنگي گفته مي‌شود.

انصاري عضو ديگر اصلاح طلب شورا با بيان اينکه کار جهادي نيازي به طرح و تصويب ندارد گفت:اين طرح بايد در مرکز مطالعات شهرداري تهران انجام شود.

بگفته شاکري سرخو و حکيمي پور از اعضاي ديگر اصلاح طلب شورا با اين طرح به مخالفت پرداختند.

برچسب ها: حاشیه ، شورا ، علنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار