داوود هاشمی تهیه کننده مجموعه در حال تولید "همه چیز آنجاست" از پایان نگارش 30 قسمت از این سریال 45 قسمتی خبر داد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما، تولید 20 درصد از مجموعه تلویزیونی "همه چیز آنجاست" با گذشت بیش از دو ماه از شروع تصویربرداری آن به پایان رسیده است و  20 درصد سریال تاکنون ضبط شده است و تدوین آن هم همزمان ادامه دارد. 

وی افزود: از سویی دیگر این روزها مشغول انتخاب بازیگران خانواده فانی هستیم. کاراکترهایی که در داستان به عنوان خانواده خواهر محسن نقش آفرینی می کنند و بخش هایی از داستان را پیش می برند. 

تهیه کننده سریال "پنج کیلومتر تا بهشت" با اشاره به این که "همه چیز آنجاست" پربازیگر ترین سریالی است که تاکنون تهیه کنندگی ان را برعهده داشته است، ادامه داد: این سریال دارای تعدد کاراکتر است و بیش از 23 بازیگر اصلی و 20 بازیگر مهمان دارد. بنابراین در طول تصویربرداری پروژه پیوسته بازیگرانی جدید به سریال اضافه می‌شوند.

سریال همه چیز آنجا کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست که به کارگردانی شهرام شاه حسینی خلاصه داستان زیر را شامل می‌شود:

کارگاه تولیدی خانواده ای قدیمی به علت ورود کالاهای خارجی به تعطیلی کشانده می‌شود و مهدی پسر بزرگ خانواده درگیر و دار رفع مشکلات به وجود آمده به بسیاری از رازهای خانواده ... 

متن این سریال توسط فیروزه قشقایی در حال نگارش است و سید مجید میرمیران و علیرضا افخمی به عنوان مشاوران فیلمنامه و سریال گروه را همراهی می‌کنند. 

سریال "همه چیز آنجا" یک ملودرام اجتماعی است و محور آن خانواده است  که50 قسمت 40 دقیقه‌ای دارد.
 
همچنین برخی دیگر از عوامل سریال عبارتند از: مدیر تصویربرداری: محمد ناصری، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف، مدیرصدابرداری: مرتضی اصلان زاده، طراح گریم: محسن دارسنج، مدیر تولید: مهدی بدرلو، مدیر تدارکات: سعید عطایی، برنامه ریز: مجید موفق، منشی صحنه: سهیلا کاشفی، روابط عمومی: الهام رضایی و... 


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار