بنیاد شهید و امور ایثارگران سازمانی برتر و مخاطب محور در جامعه است.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سردار انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران در اختتامیه همایش مسئولان روابط عمومی ‌های بنیاد شهدی و امور ایثارگران و سازمان‌های تابعه با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت:‌ خبرنگاری یک ارزش در جامعه  است، زیرا خدا در قرآن به آن قسم خورده است.

سردار انصاری  گفت: هر روز و هر دقیقه روز خبرنگار است زیرا جریان زندگی و مبارزه هر روز است بنابراین فعالیت خبرنگار طی یک روز ختم نمی‌شود.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به روابط عمومی‌های برتر عنوان کرد: بنیاد شهید به واسطه رابط عمومی برتر از نظر عقلی، نقلی و علمی یک سازمان برتر است زیرا مخاطب محور می‌باشد.

سردار انصاری مشخصه روابط عمومی سازمان مخاطب محور را شناسایی مخاطب، تغییر نیاز مخاطبین، تأمین نیاز با برنامه ریزی و توسعه منابع  انسانی عنوان کرد.

قائم مقام بنیاد شهید با تأکید بر هنرمند بودن روابط عمومی‌ها  خاطرنشان کرد: باید مخاطب محور و مخاطب مدار بود تا رضایت و خشنودی افراد سازمانی را بدست آورد.

گفتنی است در اختتامیه همایش مسئولان روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران آئین تجلیل از روابط عمومی های برگزیده بنیاد شهید سازمان‌های برتر برگزار شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار