تمرینات تیم ملی شنا کشورمان برای حضور در بازی آسیایی کره جنوبی در تهران دنبال می‌شود.

آرشام میرزایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اردوهای تمرینی ما از اسفند ماه سال گذشته شروع شده و تا زمان اعزام ادامه دارد.

عضو تیم ملی شنا کشورمان گفت: طبق برنامه‌ریزی کادر فنی ما بعد از هر سه هفته تمرین متوالی و منظم یک هفته استراحت داشیتم و در طول 9 جلسه تمرین در استخرهای آزادی و 9 دی برنامه‌های بدنسازی و داخل آب را دنبال می‌کردیم.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر 2 هفته از تمرینات سنگین و فشرده‌مان باقی مانده است طبق نظر کادر فنی بعد از این مدت از فشار تمرینات کاسته می‌شود و تا یک ماه مانده به شروع بازیهای آسیایی خود را به شرایط آرمانی و آیده‌آل خواهیم رساند.

میرزایی افزود: در طول اردوهای آماده‌سازی مسئولان فدراسیون هماهنگی لازم برای اعزام تیم به مجارستان را کردند در طول این اردوی سه هفته‌ای آمادگیمان تا حد قابل توجهی ارتقا پیدا کرد چون امکانات مجارها بسیار حرفه‌ای در سطح بهترینهای جهان است.

عضو تیم ملی شنا کشورمان در خصوص بازی‌های آسیایی کره جنوبی اظهار داشت: نباید از مادر این مسابقات توقع کسب مدال داشت ما برای جابه جایی رکورد ملی و صعود به مرحله فینال در مسابقات کره جنوبی شرکت می‌کنیم.

وی تصریح کرد: فاصله ما با تیم‌های مطرح آسیا مثل چین، ژاپن، قزاقستان، و کره جنوبی بسیار زیاد است آن‌ها در سطح مسابقات جهانی و المپیک هم مدال‌آور هستند و از امکانات سخت‌افزاری، برنامه‌ریزی منظم و ... در سطح حرفه‌ای برخوردار هستند. اگر ما از الان برای چهار سال آینده برنامه‌ریزی اصولی و حرفه‌ای داشته باشیم به طور حتم در بازی‌های آسیایی بعدی نتایج بهتری را کسب خواهیم کرد. ما تمرینات را به خوبی و سطح بالا انجام می‌دهیم و می‌رویم برای کسب مدال توکل بر خدا!

عضو تیم ملی شنا بزرگسالان کشورمان در ادامه گفت: از هم‌اکنون باید استعدادیابی در سنین پایه به خوبی صورت گیرد. ما امکانات سخت‌افزاری بسیار کمی داریم. این در حالی است که از نظر علم مربیگری در سطح بسیار بالا و حرفه‌ای هستیم و در این زمینه چیزی کمتر از دیگر کشورها نداریم.

وی لیگ شنا را نسبت به دیگر رشته‌ها ضعیف‌تر ارزیابی کرد و افزود: لیگ شنا از نظر مالی قابل گفتن نیست، فقط در حد مسابقات است.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار