فرمانده نیروی انتظامی شهرستان منوجان گفت: سارق مسلح خودرو که پس از سرقت در منوجان متواری و در خوزستان مخفی شده بود با تلاش ماموران انتظامی منوجان دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ رضا محمدحسنی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حضور 2 سارق مسلح خودرو در یکی از مناطق مسکونی منوجان موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران کلانتری مرکزی این شهرستان قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: سارقان که قصد سرقت مسلحانه یک دستگاه خودروی پرادوی یکی از اهالی مرکز این شهرستان را داشتند به محض حضور پلیس متواری شدند.
 
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان منوجان تصریح کرد: ماموران انتظامی با بررسی صحنه جرم و آثار به جا مانده از سارقان و همچنین انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی پس از یک هفته سرنخی از عامل اصلی سرقت در خوزستان پیدا کرده و با نیابت قضایی و همراهی پلیس این شهرستان محل اختفای وی را شناسایی کردند.
 
وی افزود: ماموران در ادامه تحقیقات با شناسایی دقیق مخفیگاه متهم و هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر و خودروی او را توقیف کردند.
 
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان منوجان گفت: در بازرسی از این محل یک قبضه سلاح ممنوعه به کار رفته در صحنه جرم به همراه مقادیری مهمات کشف شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار