دانشگاه پیام نور موفق گردید 300 کد رشته محل را به ظرفیت‌های موجود خود در سال 93 اضافه کرده بزودی نیز در اطلاعیه‌ای حدود 150 کد رشته محل دیگر اضافه خواهد کرد.

فراهانی رئیس دانشگاه پیام نور در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: 300 کد رشته محل به ظرفیت‌های دانشگاه پیام نور در کنکور 93 اضافه شده است و طی اواسط هفته آینده نیز در اطلاعیه‌ای حدود 150 کد رشته محل دیگر اضافه خواهد کرد.

وی با بیان  اینکه 300 کد رشته محل به ظرفیت‌های دانشگاه پیام نور در کنکور 93 اضافه شده است خاطر نشان کرد: دانشگاه پیام نور طی اطلاعیه‌ای در سازمان سنجش 300 کد رشته محل را به ظرفیت‌های موجود اضافه کرده و طی اواسط هفته آینده نیز در اطلاعیه‌ای حدود 150 کد رشته محل دیگر اضافه خواهد کرد.

وی  افزود: دانشگاه پیام نور از پنج ماه پیش طرح مطالعاتی را در ارتباط با آمایش رشته‌های تحصیلی، مراکز و اعضای هیات علمی آغاز کرد که مطابق آن طرح در بخش رشته‌های تحصیلی براساس تقاضای اجتماعی و توسعه بین رشته‌ای و امکانات اجرایی دانشگاه پیام نور رشته‌هایی به این دانشگاه اضافه شد که این مساله در دفترچه اصلی سازمان سنجش اعلام نشده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور به طور کلی 7500 کد رشته محل را ارائه کرده است، گفت: یک سوم ظرفیت مربوط به بخش دوم دفترچه سازمان سنجش است که بدون کنکور دانشجو پذیرش خواهد کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: پیام نور ، کد رشته ، کنکور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار