ايلام قهرمان داژبال شد

دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور داژبال بانوان در رده سنی بزرگسالان ، در تاریخ 17 مرداد 1393 در سالن شهدای قلاویزان شهر ایلام برگزار گردید.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، در این دوره از رقابت ها ،  پس از سی و شش بازی پر هیچان " تیم ایلام ب "  قهرمان و تیم های " ایلام الف  و  تهران " به ترتیب مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.
 
در این دوره مسابقات ، تیم های آذربایجان غربی، تهران، اصفهان، توابع تهران، البرز، یزد، خوزستان، ایلام الف و ایلام ب  حضور داشته و به رقابت پرداختند.
 
شرمین جباریان رئیس انجمن ورزش داژبال دراین خصوص گفت: مسابقات فوق با کیفیت فنی بسیار بالائی برگزار شد و توانستیم ورزشکاران فنی خوبی را جهت دعوت به اردوی تیم ملی داژبال کشور شناسائی و انتخاب کنیم.
 
وی گفت : ورزش داژبال ، پدیده ای نوین در ورزشهای توپی جهان است و ما بصورت شبانه روزی در تلاش هستیم تا با شایستگی تمام در مسابقات و همچنین صحنه های بین المللی حضور پیدا نمائیم.
 
وی همچنین اظهار داشت : هیئت ورزشهای همگانی استان ایلام ، میزبان بسیار خوبی برای برگزاری این دوره از مسابقات بود و جا دارد تا از زحمات  خسروی نژاد ریاست محترم هیئت ورزشهای همگانی استان ایلام ،  شاهمرادیان نایب رئیس ارجمند هیئت ورزشهای همگانی استان ایلام  و تمامی کادر اجرائی ، که با کمال محبت در برگزاری این دوره از مسابقات ما را یاری کردند ؛ تقدیر و تشکر ویژه داشته باشم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: داژبال ، قزوین ، قهرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار