رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی گفت: مسابقات نونهالان کشور با هدف استعدادیابی از میان سنگ‌نوردان نونهال در سالروز میلاد امام رضا (ع) آغاز می‌شود.

رضا زارعی، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: رقابت‌های نونهالان سنگ‌نورد کشورمان همزمان با سالروز میلاد امام رضا(ع) کلید خواهد خورد تا علاوه بر استعدادیابی از میان این ورزشکاران بهترین‌های سنگ‌نوردی و کوهنوردی شناسایی شوند.

رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی ادامه داد: پیش از این نیز رقابت‌های نونهالان در دو قسمت دختران و پسران و با حضور 92 ورزشکار پسر و 81 ورزشکار دختر برگزار شد و از این میان محدثه کهوند،‌مریم آبخش از بوشهر و هدی سعدوی از خوزستان به ترتیب در بخش نونهالان A در جایگاه اول تا سوم ایستادند.
 
زارعی تصرح کرد: شیما رستگار از زنجان، صبا شمخانی از همدان و پارمیدا شعبانی‌زاد از گیلان نیز در قسمت نونهالان B در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

در رقابت‌های سنگ‌نوردی پسران نونهالان کشورمان در قسمتA نیز محمدرضا نوری، محمدحسین بابامرادی و محمد سلطانی توانستند عملکرد خوبی را در کارنامه ورزشی خود به ثبت برسانند و عنوان برترین‌ها را از آن خود کنند.

رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی خاطرنشان کرد: رادین فروغیان، کیارش خراسانی و آریابد دوستی فلاتی هم با ایستادن بر سکوی برترین‌ها توانستند برای کشورمان افتخارآفرینی کنند.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار