در پی انتخاب غلامرضا امینی به ریاست فدراسیون قایقرانی، سردار کاظم یزدانی رئیس سازمان تربیت بدنی بسیج کشور با حضور در دریاچه آزادی این انتخاب را به رئیس فدراسیون قایقرانی تبریک گفت.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، سردار کاظم یزدانی رئیس سازمان تربیت بدنی بسیج با حضور در برج قایقرانی دریاچه آزادی، انتخاب غلامرضا امینی به عنوان رئیس فدراسیون قایقرانی را به وی تبریک گفت.

در این دیدار که با حضور توفیق کابلی مدیر مجموعه ورزشی آزادی صورت گرفت، دو طرف بر همکاری مشترک با توجه به ظرفیت های موجود تاکید کردند.

رئیس سازمان تربیت بدنی بسیج کشور قایقرانی را یکی از رشته های مورد توجه بسیج خواند و بیان کرد: با توجه به همکاری هایی که در گذشته ما بین فدراسیون و سازمان تربیت بدنی بسیج صورت گرفته، قایقرانی به عنوان یکی از اولویت های این سازمان محسوب می شود.

سردار کاظم یزدانی تصریح کرد: امیدواریم این همکاری ها ادامه داشته باشد و بتوانیم از تمام ظرفیت های هر دو طرف بهره ببریم.

رئیس فدراسیون قایقرانی نیز در این دیدار عنوان کرد: ما در فدراسیون به دنبال تعامل به تمام ارگان ها و سازمان هایی هستیم که به توسعه قایقرانی کمک کند. قطعا بسیج در گذشته حمایت های خوبی از قایقرانی داشته و انتظار داریم این حمایت دنباله دار باشد.

غلامرضا امینی ضمن ابراز تشکر از حضور سردار یزدانی در فدراسیون تاکید کرد: حضور سردار یزدانی را به فال نیک می گیریم و به امید خدا زمینه همکاری های بیشتر در سازمان تربیت بدنی بسیج و فدراسیون قایقرانی فراهم خواهد شد.

در این دیدار مقرر گردید در آینده نزدیک تفاهمنامه همکاری بین سازمان تربیت بدنی بسیج و فدراسیون قایقرانی در جهت توسعه این رشته ورزشی امضا شود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار