با برگزاری رقابت های نیمه نهایی مسافت 200 متر عصر دیروز 18 مردادماه نادیا تالانک به فینال B و آرزو حکیمی به فینال C راه پیدا کردند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، رقابت های قهرمانی جهان آبهای آرام عصر روز گذشته 18 مردادماه با برگزاری رقابت های نیمه نهایی مسافت 200 متر و مسابقات 5000 متر در مسکو روسیه ادامه پیدا کرد.

در کانوی یکنفره 200 متر مردان عادل مجللی با کسب زمان 39.41 ثانیه در رده هفتم ایستاد و از دور رقابت ها کنار رفت. در این رقابت قایقرانان بلاروس، چین و پرتغال اول تا سوم شدند.

در کایاک یکنفره 200 متر بانوان آرزو حکیمی با زمان 40.69 ثانیه پنجم شد و به فینال C راه یافت. در این رقابت قایقرانان روسیه، آلمان و چین اول تا سوم شدند.

در کانوی یکنفره 200 متر بانوان نادیا تالانک با کسب زمان 50.80 ثانیه چهارم شد و به فینال B راه پیدا کرد. در این مسابقه قایقرانان برزیل ، بلاروس و چک اول تا سوم شدند.

در مسابقه کانوی یکنفره 5000 متر مردان شاهو ناصری با نمایندگان 24 کشور رقابت کرد و در نهایت با زمان 25:38.86 دقیقه در رده چهاردهم قرار گرفت. در این مسابقه پاروزنان آلمان، مجارستان و روسیه اول تا سوم شدند.

در رقابت کایاک یکنفره 5000 متر احمدرضا طالبیان با قایقرانانی از 35 کشور مسابقه داد و در پایان با زمان 21:50.40 دقیقه در رده هفدهم قرار گرفت. در این رقابت قایقرانان استرالیا، آلمان و فرانسه در جایگاه اول تا سوم جای گرفتند.

در ادامه این رقابت ها صبح امروز 19 مردادماه قایقرانان کشورمان در رقابت های فینال مسافت 500 و 200 متر به مصاف حریفان خود می روند.

در فینال C کایاک تکنفره 500 متر بانوان آرزو حکیمی با رقبایی از ژاپن، نروژ، آمریکا، برزیل، هلند، بلاروس، چک و فنلاند مسابقه می دهد.

در فینال کانوی دونفره 500 متر بانوان نادیا تالانک و معصومه داناپور با قایقرانان برزیل، کانادا، مجارستان، بلاروس، روسیه، شیلی، بلغارستان و اسپانیا مسابقه می دهد.

در فینال A کانوی تکنفره 500 متر عادل مجللی با حریفانی از اسلواکی، ازبکستان، چک، روسیه، برزیل، آلمان، اوکراین و مجارستان رو به رو شد.

در مسابقه فینال C کایاک تکنفره 200 متر آرزو حکیمی با رقبایی از آمریکا، رومانی، آرژانتین، ایتالیا، اوکراین، انگلیس، ژاپن و ازبکستان رقابت خواهد کرد.

در رقابت فینال B کانوی تکنفره 200 متر بانوان نادیا تالانک با پاروزنان کشورهای قرقیزستان، لتونی، اسپانیا، قزاقستان، شیلی، کره شمالی، ونزوئلا و هند مسابقه می دهد.

با برگزاری این رقابت ها، قایقرانان کشورمان امروز 19 مردادماه به کار خود در مسابقات قهرمانی جهان آبهای آرام پایان می دهند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار