نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس گفت: در یک عمل کاملا تعجب برانگیز روز پنج شنبه 16 مرداد آقای وزیر نیرو به تحریک تعدادی از افراد یک هلیکوپتر اختصاصی می‌گیرد و بدون اجازه استاندار وارد استان اصفهان می‌شود و یک پروژه‌ای که برای آبرسانی به مردم اصفهان است را تعطیل می‌کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در جلسه علنی امروز (یکشنبه 19 مرداد) در اخطاری با استناد به اصل 89 و تذکر ماده 223 آیین نامه داخلی مجلس گفت: حدود پنج ماه پیش در تاریخ 23.1.93، موضوع طرح استیضاح چیت‌چیان را به هیئت‌رئیسه تحویل دادیم، اما تاکنون اعلام وصول نشده است.
 
وی افزود: چندین جلسه به تقاضای هیئت‌رئیسه گذاشته شده، آخرین جلسه هم 30 تیر در حضور رئیس مجلس بود؛ اما همان مطالبی که خود آقای چیت‌چیان در آن جلسات پذیرفته و اذعان کردند، الان زیر سوال رفته است.
 
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: یکی از این  موارد رفع مشکل آب شرب استان اصفهان است، یعنی مطلبی که عزیزان خوزستانی و هم عزیزان چهارمحال می‌گویند و هم سراسر کشور و هم آقای رئیس‌جمهور می‌گویند.
 
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس اظهار داشت: در یک عمل کاملا تعجب برانگیز روز پنج شنبه 16 مرداد آقای وزیر نیرو به تحریک تعدادی از افراد یک هلیکوپتر اختصاصی می‌گیرد و بدون اجازه استاندار وارد استان اصفهان می‌شود و یک پروژه‌ای که برای آبرسانی به مردم اصفهان است را تعطیل می‌کند.  
 
وی ادامه داد: مردم ایران بدانید 5 میلیون نفر جمعیت استان اصفهان چندین شبانه روز پشت سر هم می‌شود که آب ندارند بخورند، همین الان در بسیاری از شهرستان‌ها آب خوردن نیست؛ انصاف به خرج دهید مگر آب شرب حق مردم نیست؟ چرا می‌خواهید پروژه‌ای را که کمبود آب شرب استان را تامین می‌کند تعطیل کنید.  
 
حاجی دلیگانی اظهار داشت: آقای وزیر نیرو مگر شما مسئول آب شرب نیستید؛ چرا این گونه با مردم اصفهان برخورد می‌کنید! چرا بایستی دیگر جاها احیا شود، دریاچه ارومیه احیا شود، کارون نباید خشک شود، همین طور است اما چرا احیای زاینده رود نباید انجام شود، زاینده رود چندین ماه است که مرده اما کسی صدایش در نمی‌آید.
 
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس بیان کرد: پروژه‌ای که ابتدا و انتهایش داخل استان اصفهان و برای آب شرب هم است چرا استان‌های دیگر دخالت می‌کنند، اخطار بنده هم به رئیس است و هم به رئیس کمیسیون امنیت ملی، آقای بروجردی اگر به شکایت بنده که آن مطالب خلاف قومیت‌ها که بر هم زننده امنیت ملی بوده و آقای وزیر نیرو آن را در تلویزیون مطرح کرده بود، رسیدگی کرده بودید الان این اتفاقات جدید نمی‌افتاد، به داد اصفهان برسید.
 
گفتنی است، ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس که در غیاب علی لاریجانی ریاست بخش پایانی جلسه علنی امروز را برعهده داشت خطاب به این نماینده گفت: دغدغه حضرتعالی و همکاران ما از استان اصفهان دغدغه همه نمایندگان است و بحث تامین آب شرب مردم شریف و بزگوار اصفهان که در همه عرصه‌ها خصوصا در دفاع مقدس پرچم‌دار حضور و دفاع و ایثار بودند لازم است و ما ان شالله در همین راستا قدم‌های اصولی را برخواهیم داشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: اصفهان ، مجلس ، تذکر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار