هفته دوم لیگ دسته یک و همچنین زیر گروه بانوان کشور در فصل 93 در خانه دارت شهید کشوری تهران برگزار شد که جدیت دارت اندازان حساسیت این مسابقات را مضاعف کرد و سیمایی دلپذیر به آن داد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، در رقابتهای دسته یک بانوان 16 بازیکن طبق جدول مسابقات به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان دور دوم "سونیا جرجانی" دارت انداز گلستانی با 18 امتیاز و بدون باخت در صدر جدول قرار گرفت .

 پس از ایشان خانم ها بهناز قربانی از استان اصفهان و ساجده احمدی از استان گلستان هر کدام با 17 امتیاز و تنها به دلیل تفاضل لگ به ترتیب مکان های دوم و سوم جدول لیگ دسته یک دارت بانوان را از آن خود کردند .
 
گفتنی است لیگ دسته یک بانوان در 6 دوره برگزار می شود که سومین مرحله آن روز پنجشنبه 20 شهریور ماه سالجاری در خانه دارت شهید کشوری تهران برگزار خواهد شد.

این گزارش حاکیست در هفته دوم لیگ زیرگروه 19 بانوی دارت انداز از 8 استان کشور به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دوره "رامک میرخانی" از استان تهران با برتری بر حریف نوجوان و خوش آتیه "دنیز هشتبران" از استان تهران توانست به مقام اول دست پیدا کند .

بر اساس این گزارش مقام سوم مشترک نیز به خانم ها "سارا خدادادی" از استان خوزستان و "فاطمه دماوندی پور" از استان البرز رسید .

لاز به ذکر است که در پایان دو دوره مسابقات زیرگروه خانم ها در فصل 93 ، خانم "دنیز هشتبران" با 40 امتیاز با اقتدار در صدر جدول قرار گرفته است .

پس از ایشان "هانیه شاه محمدی" از استان البرز و "رامک میرخانی" از استان تهران هر کدام با 24 امتیاز به طور مشترک در مکان دوم جدول قرار دارند .
 
شایان ذکر است هفته سوم این مسابقات روز بیستم شهریورماه سالجاری برگزار خواهدشد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دارت ، بانوان ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار