بلیت‌های نمایش" آوازه خوان طاس" ، یکشنبه تا چهارشنبه‌ی هر هفته برای دانشجویان کلیه‌ی رشته ها، با 33% تخفیف ، عرضه می‌شود.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران؛ بلیت‌های نمایش" آوازه خوان طاس" ، یکشنبه تا چهارشنبه‌ی هر هفته برای دانشجویان کلیه‌ی رشته ها،  با 33% تخفیف ، عرضه می‌شود.

دانشجویان گرامی میتوانند با مراجعه‌ی حضوری به گیشه‌ی تماشاخانه‌ی آو و ارائه ی کارت دانشجویی، بلیت های نمایش آوازه خوان طاس را با 33% تخفیف خریداری نمایند.

آوازه خوان طاس به کارگردانی صحرا فتحی و با بازی مهدی کوشکی، هر روز به جز شنبه ها ساعت 19 در خانه نمایش آو به روی صحنه میرود. نمایشنامه ی این کار توسط مهدی کوشکی نوشته شده است و اولین اجرا از مجموعه ی " از اجرا مانده ها " ی گروه تئاتر اولیس است. مجموعه ی "از اجرا مانده ها" ، شامل مجموعه ای از متن ها و اجراهای آماده ای است  که از سال 88 به بعد تولید شده اند و غالبا به دلیل ممیزی، هیچ گاه فرصت اجرای عموم پیدا نکرده اند. پس از "آوازه خوان طاس " گروه تئاتر اولیس قصد دارد ضمن اجرای سایر نمایش های این مجموعه همچون موضوع انشای دهم و جنوب در سالن‌های خصوصی، مرور خاطره انگیزی از تک اجراهای چند سال اخیررا برای تماشاگر امروز فراهم آورد.
 
آوازه خوان طاس ، شوخ طبعانه کل  تاریخ را به بازی میگیرد و در نهایت رنگی از اجتماع معاصر را به آن میزند.
 
گفتنی است بلیت های این نمایش در سایت تیوال به صورت آنلاین به فروش می رسد. همچنین علاقه مندان میتوانند از طریق شماره ی 09354602309 اقدام به رزرو تلفنی نمایند.

تماشاخانه‌ی آو در میدان فاطمی، ابتدای شهید گمنام، خیابان جهانمهر، پلاک 26 واقع است.



انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار