شهردار منطقه‌ی 10 از تخصیص 15 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای فعالیت‌های عمران 66 مسجد سطح منطقه در 3 بخش احداث، تعمیر و تجهیز در سال جاری خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، فرامرز عظیمی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت نقش و جایگاه مساجد به عنوان مراکز مهم فرهنگ سازی و گسترش مبانی دینی یکی از رویکرد‌ها و تکالیف مدیریت شهری رسیدگی به  امور مساجد و اماکن مذهبی است.

وی عنوان کرد: در جهت بهسازی و مرمت مساجد منطقه طی نشست‌های متعدد با ائمه و هیات امنای مساجد نیازهای عمرانی این اماکن برآورده و به زودی عملیات عمرانی در این مکانها آغاز خواهد شد.

وی افزود: فعالیت‌های عمرانی با اعتبار یک میلیارد و پانصد میلیون تومان در قالب بازسازی و تعمیرات شبستان، گسترش بنا نماسازی مساجد، بازسازی گلدسته‌‌ها، تعمیر سرویس‌های بهداشتی، نصب ایزوگام، تجهیز کتابخانه، اصلاح سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، تأسیسات و دیگر موارد در مساجد انجام خواهد شد.

عظمی یادآور شد: احداث مسجد، مدرسه‌ی شاهد حضرت معصومه(ص) و شهید احمدی روشن و همچنین احداث 6 مسجد ومرکز مذهبی شامل لولاگر ، مسجد حاج عبدالله، مسجد رضویه، مسجد هاشمی، حوزه‌ی علمیه‌ی باقر العلوم (ع) امامزاده معصوم(س) با اعتبار بالغ بر 10 میلیارد تومان دردستور کار قرار دارد و به زودی اجرایی می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: اعتبار ، توسعه ، تجهیز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار