گزارش/

هفته‌نامه‌ای که در توهین به دستورات اسلامی گوی سبقت را از رسانه‌های‌ معاند ربود

در میان نشریات و مطبوعات منتسب به تندروها، هفته‌نامه صدا در ضدیت با طرح اسلامی تکریم بانوان سنگ تمام گذاشت و حتی روی رسانه‌های مروج بی‌بندوباری جنسی آن طرف آبی را هم سفید کرد.

به گزارش‌خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، طرح اسلامی و ارزشی تکریم بانوان که توسط شهرداری تهران به مرحله اجرا درآمد و با حمایت شخصیت‌های برجسته سیاسی، علمی و حوزوی همراه شد، گویا موجبات تکدر خاطر تندروهای مدعی اصلاحات را فراهم آورده است.

در شرایطی که طبق دستورات صریح دینی و با استناد به متون روایی معصومین (ع) حکومت اسلامی موظف و مکلف به تكريم بانوان در محیط‌های اجتماعی است اما گویا تندروهای مدعی اصلاحات که ردای روشنفکری دینی به تن کرده‌اند چندان زیر بار این تکلیف اسلامی نمی‌روند و برآنند تا در بوق‌های رسانه‌ای خود به آمرین و مجریان این طرح ارزشمند که موجبات تحکیم بنیان خانواده را فراهم می‌آورد، حمله و هجمه کنند.

با نگاهی گذرا به تیترها، عناوین و محتویات مطبوعات و نشریات منتسب به تندروهای اصلاح‌طلب، نیک آشکار می‌شود که گردانندگان این نشریات در مواجهه با طرح تکریم اخلاقی بانوان که شهرداری تهران شجاعانه به اجرای آن همت گماشت، با رسانه‌های معاند و اغلب ضد اخلاقی پیوند تنگاتنگی دارند.

برای تایید و صحه گزاره فوق کافی است به تحلیل محتوای ضمنی این نشریات و رسانه‌های معاندی چون بی‌بی‌سی و دویچه‌وله پرداخت؛ رسانه‌های مزبور که در بخش‌های تلویزیونی، رادیویی و اینترنتی خود علاقه وافری به ترویج و اشاعه بی‌بندوباری جنسی دارند، در پوشش خبر مربوط به طرح تکریم بانوان شهرداری تهران از کلیدواژه دروغ و جعلي تفکیک جنسیتی استفاده کردند، کلیدواژه‌ای که بلافاصله به خط تبليغاتي نشریات منتسب به تندروهای مدعی اصلاحات تبديل شد.

نشریات و روزنامه‌های تندروهای متظاهر به اصلاح‌طلبی که طرح تکریم بانوان در شهرداری تهران را برنتافتند و به تعبیری بر صفرای خویش برنیامدند، این اقدام ارزشمند را دستاویزی قرار دادند تا با هجمه‌پراکنی علیه شهردار تهران، اغراض و امیال سیاسی خود را ارضاء کنند.

اما در میان نشریات و مطبوعات منتسب به تندروها، هفته‌نامه صدا در ضدیت با طرح تکریم بانوان سنگ تمام گذاشت و حتی روی رسانه‌های مروج بی‌بندوباری جنسی آن طرف آبی را هم سفید کرد.

این هفته نامه که سردبیری‌اش برعهده یکی از چهره‎‌های کارگزارانی است، در جدیدترین شماره خود در یادداشتی به قلم غلامرضا انصاری(عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران و کسی که طرح نظارت بر روزنامه همشهری را ارائه داده است) با حمله به شهرداری تهران به دلیل اجرای طرح تکریم بانوان، تنها به کاربرد واژه مشوش و جعلي تفکیک جنسیتی اکتفا نکرده است، بلکه در تیتری وهن‌آلود طرح تفکیک زباله در شهراری تهران را با طرح تكريم بانوان مقايسه كرده است..  
 
گفتنی است، سردبیر هفته‌نامه مذکور که نشریات تحت هدایتش در مخالفت و بعضا توهین به مقدسات و دستورات اسلامی ید طولایی دارند، پس از آنکه با تدابیرش! موجبات تعطیلی و توقیف چند نشریه و روزنامه را فراهم آورد، اینبار با تکیه بر امپراتوری عظیم مالی بر آن است تا با همان تیم رسانه‌ای در قالب هفته‌نامه صدا، اغراض سیاسی و اعتقادی خود را به بدنه افکار عمومی تزریق کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: صدا ، تکریم ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار