رییس پلیس بازرسی فرماندهی انتظامی شهرستان قروه از کشفیات 73 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سال جاری در این شهرستان قروه داد.

به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران سنندج، رییس پلیس بازرسی فرماندهی انتظامی شهرستان قروه در نشست هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان قروه گفت: از 73 کیلوگرم انواع مواد مخدر 60 کیلوگرم آن مواد مخدر سنتی و 13 کیلوگرم آن نیز مواد مخدر پیشتاز بود.
به گفته وی در این راستا 213 نفر از عاملین تهیه و توزیع انواع مواد مخدر در شهرستان قروه دستگیر شده اند. عابدزاده در ادامه از افزایش 200 درصدی کشفیات انواع مواد مخدر در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این شهرستان خبر داد.وی افزود: از اول مرداد امسال تا کنون سه کیلو و 970 گرم شیشه و چهار کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان قروه کشف شده است و در این راستا دو نفر هم دستگیر شده اند.به گفتهرییس پلیس بازرسی فرماندهی انتظامی شهرستان قروه در مرداد سال جاری در مدت 18 روز 38 کیلوگرم انواع مخدر در شهرستان کشف شده است و 94 نفر از عاملین تهیه و توزیع انواع مواد مخدر در این راستا دستگیر شده اند. عابدزاده از مردم خواست جهت همکاری با نیروی انتظامی در حوزه مبارزه با مواد مخدر با تلفن 128 در ارتباط باشند.
انتهای پیام/






برچسب ها: مواد ، کشف ، دستگیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.