فرمانده انتظامی شهرستان سقز گفت: نیروی انتظامی به عنوان یک نیروی مردمی و متعهد به کشور، قرآن و نظام مقدس جمهوری اسلامی و راستای دفاع و حفاظت از کیان اسلامی تلاش کرده است

به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران سنندج، سرهنگ جمال سلمانی با بیان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه انتظامی این شهرستان گفت: این نیرو با تمام توان در راستای حفظ امنیت اجتماعی تلاش کرده است که موجبات رضایتمندی مردم این شهرستان را به دنبال داشته است.

وی ، افزود: نیروی انتظامی این شهرستان در سال جاری در برخورد با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر ، 60 درصد ، کالاهای قاچاق 67 درصد نسبت به سال قبل افزایش کشفیات داشته‌ایم و در زمینه جرائم خشن هم 34 درصد کاهش داشته ایم.

سلمانی اظهار داشت: با برگزاری کلاس های آموزشی در سطح شهرستان در زمینه های مختلف ، امسال تاکنون نسبت به وقوع تصادفان منجر به فوت و مصدومیت کاهش داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان سقز در ادامه افزود: مردم این شهرستان همواره به نیروی انتظامی اطمینان داشته و با نظر سنجی که توسط مجموعه معاونت اجتماعی صورت گرفته است ، 154 درصد افزایش رضایتمندی نسبت به مشابه سال قبل داریم.وی با تقدیر مجدد از مردم شهرستان سقز به لحاظ همکاری با مجموعه نیروی انتظامی شهرستان ، تمام موفقیت های این نیرو را در گرو همکاری مردم دانست./ز
برچسب ها: انتظامی ، اسایش ، دفاع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.