سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: تمام اعضای کادر فنی و بازیکنان حق اعتراض به داور ندارند حتی نباید یک مصاحبه‌ کوچک علیه داوری داشته باشند.

پنجعلی در گفتگو با خبرنگار وزرشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مهمترین ابزار برای جریمه بازیکنان جریمه مالی است که در سوابق پیام صادقیان درج می‌شود و اگر این حرکت تکرار شود، شدت جریمه بیشتر می‌شود امروز جلسه‌ای در باشگاه داشتیم و حرکت این بازیکن را محکوم و 10 درصد از مبلغ قرارداد وی را کسر کردیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: امروز در این جلسه یک طرح دیگری را به تصویب رساندیم که تمام اعضای کادر فنی و بازیکنان حق اعتراض به داور را ندارند حتی یک مصاحبه کوچک نباید علیه داور باشد. بالاخره اشتباه داوری جزئی از بازی است و اگر کسی از باشگاه علیه داوری حتی مصاحبه‌ انجام دهد با وی برخورد شدیدی انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: تیم ما مسئول جوابگویی به تماشاگران و پیشکسوتان این باشگاه است و باید نسبت به حرکت زشت صادقیان برخورد لازم را انجام می‌دادیم.

سرپرست تیم پرسپولیس گفت: ارزش تیم پرسپولیس به ساختمان و زمین و بازیکنانی که در این باشگاه بازی می‌کنند نیست بلکه این تیم بخاطر گذشته آن است که محبوب مردم قرار گرفته است.

وی افزود: ما مسئولیم که به خاطر  این پیشکسوتان این حرکت را محکوم کرده تا احترام آنان را حفظ کنیم.

پنجعلی در پایان خاطرنشان کرد: احتمالا دیگر این اتفاق از سمت بازیکنان و کادر فنی نمی‌افتد و خود صادقیان هم امروز اظهار پشیمانی کرد و گفت: قصدم از حرکت دستانم اعتراض به آن تصمیم داور بود نه اینکه به داور توهین کرده‌ام.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار