مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تهران از به بهره برداری رسیدن بوستان دوستدار کودک تا پایان سال جاری خبر داد.

علی‌محمد مختاری مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اهداف پروژه این بوستان گفت: آموزش و پرورش بینش و دانش اجتماعی ( فرهنگی ) ، آشنایی و آموزش علوم، پرورش استعدادها و کشف زمینه‌های رشد علمی و حرفه‌ای کودکان، ایجاد فضایی برای تبادل نظر والدین در آموزش و پرورش کودکان و همچنین مرکزی برای راهنمایی و مشاوره والدین و ایجاد مرکزی برای برنامه ریزی و تدوین با‌زیها و سرگرمی‌های مناسب برای کودکان است.
 
وی در ادامه با اشاره به موقعیت این پروژه افزود: سایت بوستان دوستدار کودک در ناحیه 5 منطقه 18  در جنوب غربی شهر تهران واقع شده است و این منطقه از شمال به 45 متری زرند و بزرگراه فتح ( منطقه 9 ) از جنوب به بزرگراه آیت‌اله سعیدی ( منطقه 19 ) و بزرگراه آزادگان و شهر چهاردانگه از شرق به بزرگراه آیت‌الله سعیدی ( منطقه 17 ) و از غرب به بزرگراه آزادگان محدود می‌شود.
 
مختاری بیان داشت: همچنین مساحت زمین مذکور با رعایت تعریض معابر طرح تفضیلی حدود 3 هکتار است.
 
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تهران اظهار داشت: احداث این پروژه از اواخر سال 92 شروع شده و تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهید رسید.
وی عنوان کرد: این بوستان دوستدار کودک در شهر تهران است که برای سه گروه سنی خردسال، کودک و نوجوان در نظر گرفته شده است.
 
وی یادآور شد: انتخاب منطقه 18 به دلیل محرومیت‌های منطقه بوده و با توجه به پایین بودن مساحت خانه‌ها در کنار بالا بودن تعداد اعضای خانوار فضای مناسبی را برای بازی و سرگرمی کودکان مهیا خواهد ساخت.
 
مختاری در پایان خاطرنشان کرد: سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران بوستان‌های دیگری را نیز تا پایان امسال در دست افتتاح دارد.  
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار