معاون آموزشی و فرهنگ و ترافیک پلیس راهور ناجا تهران بزرگ از برخورد خونین یک دستگاه خودرو با دو دستگاه موتور سیکلت و یک دستگاه وانت پیکان خبر داد.

سرهنگ عین اله جهانی، معاون آموزشی و فرهنگ و ترافیک راهور تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران گفت: ساعت3:30 بامداد امروز یک فقره تصادف در جنوب به شمال صالح‌آباد قبل از پل شهید صنیع خانی به ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی گزارش شد.


وی در ادامه بیان کرد: بلافاصله ماموران راهنمایی و رانندگی به محل حادثه اعزام شدند و مشاهده شد یک دستگاه خودروی سواری با یک دستگاه موتورسیکلت و وانت پیکان که درسطح معبر توقف نموده‌اند برخورد کرده و در ادامه از صحنه حادثه متواری شده است.


معاون آموزشی و فرهنگ ترافیک راهور تهران بزرگ اظهار داشت: بر اثر این حادثه راکب موتور سوار کشته و سه تن از سرنشینان وانت دچار مجروحیت شدند که توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شده است.


سرهنگ جهانی در خاتمه به علت وقوع این حادثه اشاره و عنوان کرد: کارشناسان پلیس با حضور در صحنه حادثه علت تامه این تصادف را عدم توجه به جلو از جانب راننده خودروی متواری به میزان 50 درصد و توقف غیر ضروری درسطح معبر از سوی راکب موتورسیکلت و وانت پیکان به میزان 50 درصد اعلام کردند .

انتهای پیام/

 

برچسب ها: نیرو ، تصادف ، سطح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار