عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:علیرغم اینکه قرار بود وزارت علوم مطالبات نمایندگان را در خصوص رفع دغدغه‌های آموزشی را برطرف سازد، فرصت یک ماهه این وزارتخانه پایان یافت اما مشکلات به قوت خود باقی است.

زهره طبیب‌زاده عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: علیرغم اینکه وزارت علوم متعهد شد، مطالبات نمایندگان خواستار استیضاح فرجی دانا را برآورده سازد اما یک ماه پایان یافت و مشکلات و دغدغه‌های اصلی نمایندگان در خصوص حوزه‌های آموزشی و دانشگاهی به قوت خود باقی است.

وی تصریح کرد: اگر وزارت علوم تصمیمی برای رفع مشکلات داشت احکامی که برای 5 نفر از فعالان فتنه 88 صادر کرده بود را لغو می‌کرد نه اینکه اکنون این افراد معاونین وزیر باشند، ضمن اینکه وزارت اطلاعات هم این افراد را رد صلاحیت کرده بود.

وی تصریح کرد: علیرغم میانجی‌گری مجلس، در این یک ماه هم جز وعده وعید هیچ اقدام موثری از جانب وزارت علوم صورت نگرفته است.

وی یادآور شد: اگر وزارت علوم قصد انجام اصلاح امور را داشت در 6 ماه گذشته که مجلس دائماً تذکرات لازم را به این وزارتخانه می داد، کاری می ‌کرد لذا جلسه امروز کمیته بررسی استیضاح هم با هر نتیجه‌ای که انجام شده باشد، فردا تکلیف استیضاح وزیر در صحن مجلس روشن می شود و 52 نماینده امضاء کننده استیضاح از حق قانونی خود استفاده خواهند کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار