فیلم سینمایی «شور تازه» محصول مشترک تایوان، آمریکا سال 1994 به کارگردانی«آنگ لی» در سال 1994 سینمایی «شورتازه» را برای سینمای مشترک تایوان و آمریکا کارگردانی کرد تا در آن شونگ لانگ و یو ون وانگ هنرنمایی کنند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از فیلم سینمایی «شور تازه» محصول مشترک تایوان، آمریکا  سال  1994 به کارگردانی «آنگ لی» در سال 1994 سینمایی «شورتازه» را برای سینمای مشترک تایوان و آمریکا کارگردانی کرد تا در آن شونگ لانگ  و  یو ون وانگ هنرنمایی کنند.

به گزارش روابط عمومی شبکه فرهیختگان، برنامه سینما سینما، امروز یکشنبه 19مرداد ساعت 23:15 سینمایی «شور تازه» را با هدف تحلیل و نقد و بررسی روی آنتن می‌برد.
 
در داستان این فیلم آمده است: استاد چو با سه فرزندش زندگی می کند. او تلاش می کند با آشپزی و پختن غذاهای مختلف چینی رابطه صمیمانه ای با دخترانشان ایجاد کند. چو با ترتیب مهمانی های هفتگی تلاش می کند برای دخترانش همسران مناسبی برگزیند. اما ماجرا همانن خواسته ی او پیش نمی رود. روابط او با دخترانش بهتر می شود اما خود او عاشق می شود و قصد ازدواج مجدد دارد. حال استاد چو باید فرزندانش را متقاعدکند تا برای او به خواستگاری بروند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار