بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بسیاری از پیشکسوتان پرسپولیس شمشیر را از رو بسته‌اند و این کار آنها دور از انصاف است. آنها پرسپولیس را دوست ندارند و فقط فکر منافع خودشان هستند.

فرشاد پیوس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: هنوز زود است که در مورد پرسپولیس قضاوت کنیم و با وجود اینکه تیم نتایج خوبی نگرفته اما من به علی دایی اعتماد دارم و معتقدم که او کارش را به خوبی انجام می‌دهد.
 
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس صد در صد در آینده بهتر خواهد شد و بچه‌ها با هم هماهنگ می‌شوند و می‌توانند نتایج بهتری بگیرند. گرمای هوا و رطوبت زیاد اهواز به بازیکنان فشار زیادی آورد و آنها هم بدنشان آماده نبود و جلوی تیم فولاد نتوانستند بازی خوبی ارائه دهند.
 
وی افزود: همکاران ما زود قضاوت می‌کنند و تیم را زیر فشار می‌برند. کسانی که شمشیر را از رو بسته اند دوست ندارند پرسپولیس نتیجه بگیرد و فقط فکر منافع خودشان هستند. باید تا هفته 9 – 10 صبر کرد تا بازیکنان تیم به هماهنگی کامل برسند و بعد قضاوت کرد.
 
مهاجم سابق پرسپولیس در مورد پیام صادقیان بیان کرد: صادقیان یکی از بهترین بازیکنان لیگ است و از جمله بازیکنانی است که می‌تواند نتیجه بازی را عوض کند. من با او صحبت کردم و خواستم بیشتر به خودش مسلط شود در آن صحنه توپ به دست بازیکن فولاد برخورد کرد و همه دیدند که هند بود ولی با این حال پیام حق نداشت به داور توهین کند.
 
پیوس خاطرنشان کرد: کمیته انضباطی هم باید در نظر بگیرد که پیام بازیکن جوانی است و از کاری که کرده پشیمان است و از آنها می‌خواهم که پیام را محروم نکنند.
 
وی در پایان از هواداران پرسپولیس درخواست کرد صبر داشته باشند تا پرسپولیس هم در لیگ و هم در باشگاه‌های آسیا موفق شود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: پیوس ، پرسپولیس ، باخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۰:۰۹ ۱۸ مرداد ۱۳۹۳
دمت گرم به این میگن پیشکسوت .
Iran (Islamic Republic of)
سوته دلان
۱۶:۵۹ ۱۸ مرداد ۱۳۹۳
نه پيام ،نه پيشكسوت هيچكدام مقصرنيستند بايد به فكرهمه كاره فدارسيون كه يك ضدپرسپوليس است باشيم تاآقاي نبي درراس فوتبال باشد وضعيت همين است داوري ،حكمهاي انضباطي وهمه چيزبرعليه پرسپوليس كه درچندسال اخيرشاهدش بوديم
آخرین اخبار