معاون برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی از تشکیل اولین جلسه شورای سیاستگذاری برگزاری شصت و نهمین اجلاس سراسری دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی فریدون رهنما رودپشتی معاون برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی، با اشاره به برگزاری شصت و نهمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در آبان ماه، گفت: در این شورا مقرر شد با انضباط و برنامه ریزی خاصی این اجلاس در شان دانشگاه برگزار شود.

وی به تشکیل پنج کمیته تخصصی برای برگزاری اجلاس سراسری شصت و نهم اشاره کرد و افزود: امید است کمیته‌های اطلاع رسانی و تشریفات، تدارک و پشتیبانی، فناوری اطلاعات، حفاظت و حراست و تولید محتوا بتوانند با برنامه ریزی منظم اجلاس را به نحو مطلوب برگزار کنند.

رهنما در خصوص ویژگی‌ها اجلاس شصت و نهم نسبت به دیگر اجلاس‌های سراسری، اظهار کرد: زمان برگزاری این اجلاس مقارن است با یک سالگی مدیریت جدید دانشگاه که مقرر شده است، در اجلاس ضمن معرفی سیاست‌های کلان دانشگاه، کارنامه یک سالکی دانشگاه تدوین و ارائه شود.

وی با بیان اینکه جلسات شورای سیاستگذاری و کمیته‌های تخصصی به صورت مستمر تا زمان برگزاری اجلاس، برگزار می‌شود، تصریح کرد: نتایج حاصل از هماهنگی در هیات رییسه دانشگاه طرح و پس از تصویب هیات رییسه به تاکید رییس دانشگاه به عنوان منشور اجرایی برگزاری اجلاس مدنظر قرار می گیرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار