رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه باید سندی برای هر پروژه به نام منشور پروژه تدوین شود گفت: نظام پذیرش پروژه باید بر مبنای علمی و تخصصی دیده شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛ اقبال شاکری با بیان این خبر افزود: یکی از موضوعاتی که در برنامه 5 ساله دوم شهرداری تهران دارای اهمیت است اعمال نظام اجرایی شهرداری در کلیه ارکان این نهاد است که بر این اساس نظام پذیرش پروژه باید تعریف شود و اینکه اطلاعات تهیه شده  توسط چه سازمان ها و دوایری تایید می شود.

رییس کمیته عمران شورای شهر تهران ادامه داد : کمیته عمران شورا در همین راستا جلسه ی  مشترکی با حضور نمایندگان  معاونت های مختلف شهرداری  و نیز با حضور حمزه شکیب عضو پیشین شورای شهر تهران برگزار کرد که بر این اساس نظام پذیرش پروژه بر اساس نظام فنی و اجرایی شهرداری تعریف شد.

وی خاطر نشان کرد: در این جلسه مقرر شد سندی در راستای نحوه جمع آوری اطلاعات پروژه ها برای نظارت و پایش اجرایی در پروزه ها تنظیم شود.
 
شاکری همچنین گفت: به پیشنهاد کمیته عمران شورا مقرر شد سامانه درج اطلاعات پروژه ها در شهرداری اجرایی شود که این پیشنهاد مورد استقبال قرار گرفت.

شاکری در پایان یاد آور شد: همانطور که در جلسات شورا بیان شد مبنای بودجه ریزی سال 94 بر اساس بودجه ریزی عملیاتی خواهد بود و این در حالی است که نظام پذیرش پروژه  یکی از محور های مهم در تحقق خواهد بود .

انتهای پیام /

برچسب ها: بودجه ریزی ، پروژه ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.