انتخابات نمایندگان اتاق اصناف ایران در استان تهران با حضور روسای اتاق شهرستان‌های تهران و نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت در محل اتاق اصناف ایران برگزار شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به تقل ازاتاق اصناف ایران، از مجموع 74 رای اخذ شده در اولین انتخابات نمایندگان اتاق اصناف استانها در اتاق اصناف ایران میان 27 نامزد شرکت کننده در این دوره از انتخابات در مجموع 15نماینده از استان تهران به اتاق اصناف ایران راه یافتند.
 
از این تعداد، 7 نفر از صنوف تولیدی و خدمات فنی و 8 نفر از صنوف توزیعی و خدماتی استان تهران به عنوان نمایندگان اتاق اصناف ایران انتخابات شدند.
 
بر اساس این گزارش، آقایان علیرضا خواجه ای با 54 راًی، علیرضا میرزایی با 54 راًی، حسین جناقچی با 52 راًی، علی اکبر رمضانپور 52 راًی، مطلب مهرپویان طارانی با 48 راًی، علیرضا راًسی با 43 راًی و طاهر میرحسین زاده با 41 راًی از صنوف تولیدی و خدمات فنی استان تهران به اتاق اصناف ایران راه یافتند.
 
همچنین آقایان حسین جنیدی با 50 راًی، حسین طاهر محمدی با 50 راًی، ابراهیم درستی با 46 راًی، ابوالفضل جعفری با 45 راًی، تقی الهی با 43 راًی ، تقی سراج با 43 راًی ،محمدرضا فهیمی با 41 راًی و محسن فروزنده بخش با 15 راًی از مجموع آراء اخذ شده به عنوان نمایندگان صنوف توزیعی و خدماتی اسنان تهران به اتاق اصناف ایران راه یافتند.
 
گفتنی است نامزدهایی که به روند برگزاری انتخابات اعتراض دارند می‌توانند در مهلت قانونی این انتخابات، (از 19 تا 21 مردادماه) اعتراض خود را به دبیر خانه کمیسیون عالی نظارت استان تهران اعلام کنند.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: اتاق ، اصناف ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار