جواد انصافی، هنرمند باسابقه تاتر و تلویزیون و رادیو، مهمان برنامه این هفته "ما و شما" شبکه سحر است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه بین المللی سحر، جواد انصافی از بازیگران مجموعه موزیکال "نون و پنیر و پسته" است که روزهای جمعه و شنبه از سیمای کردی شبکه سحر پخش می شود.
 
مجموعه نمایشی "نون و پنیر و پسته" به مدیریت دوبلاژ ابراهیم بومی در 34 قسمت در مرکز مهاباد به زبان کردی دوبله شده است. این مجموعه به کارگردانی محمد مسلمی کاری از گروه نمایشی فیتیله است و داستان های کودکانه حاوی مطالب تربیتی و اجتماعی را در قالبی موزیکال روایت می کند.
 
جواد انصافی بازیگر این مجموعه، متولد 1330 تهران، نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر، تلویزیون و رادیو است. از جمله فعالیت های وی در عرصه هنر می توان نویسندگی، کارگردانی و بازی در نمایش های "عشق رنگی"، "بمب"، "نمک و نمکدان"، "وجدان بیدار"، "صندوق"، "شهر وارونه"، "مستاجران"، "شال جادویی"، "چله زری" و "آقای کج خیال" و نویسندگی، کارگردانی و بازی در میان پرده های تلویزیونی از جمله "جنگ هفته"، "مخابراتی"، "عبدلی و اوستا"، "تاکسی" و "عبدلی و میرزا"‌ را نام برد.
 
وی نقش آفرینی در سریال های تلویزیونی "شهر باران" به کارگردانی سید جواد هاشمی، "میوه ممنوعه" به کارگرانی حسن فتحی، "فیتیله" به کارگردانی محمد مسلمی و مجید قناد و "غیر محرمانه" به کارگردانی مسعود رسام و بازی در برنامه های رادیویی "صبح جمعه با شما‌"، "عصر جمعه"، "جمعه به یاد ماندنی" و "شما با رادیو تهران" را نیز در کارنامه کاری خود دارد.
 
"ما و شما" به تهیه کنندگی شراره خرازیان و با اجرای آزاد ابراهیمی، امشب شنبه 18 مرداد ماه ساعت 22:00 به وقت تهران روی آنتن سیمای کردی شبکه سحر می رود.
 
این برنامه شامل بخش های متنوعی همچون گفت و گوی مجری و بازیگر مهمان، گزارش مردمی از سنندج و نمایش بخش هایی از هنرنمایی بازیگر مهمان در سریال است.

محمد محمدی و مصطفی قوامی دستیاران تهیه و یحیی امینی نیز گزارشگر برنامه "ما و شما" هستند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار