مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: ‌10 درصد صنایع کشور در اين استان مستقر است که از میان آن‌ها یک‌هزار و 800 واحد در 39 شهرک و ناحیه صنعتی آذربایجان‌شرقی فعالیت دارد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ،به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی، محمدعلی عسگری در همایش دو روزه مدیران حراست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در تبریز افزود: حراست‌ها مصداق بارز اخلاق، ‌اقتدار و محبوبیت در سازمان‌ها هستند و حکم چشم و گوش نظام را دارند.

وی با تاکید بر نقش موثر حراست‌ها در اعتلای سازمانی،‌ گزارشی از عملکرد شرکت متبوعش ارائه کرد و افزود: ‌10 درصد صنایع کشور در آذربایجان شرقی مستقر است که از میان آن‌ها یک‌هزار و 800 واحد در 39 شهرک و ناحیه صنعتی استان فعالیت دارد.

این مسئول افزود: طبق لیست رسمی بیمه 42 هزار نفر در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی فعالیت دارند که با احتساب سایر افرادی که خارج از لیست بیمه هستند پیش‌بینی می‌شود این آمار به 60 هزار نفر برسد.

وی اضافه کرد: 50 درصد واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی استان کاملاً فعال، ‌30 درصد نیمه فعال و تنها 20 درصد غیرفعال است که نسبت به کل کشور آذربایجان شرقی در وضعیت مناسبی قرار دارد.

این همایش دو روزه با حضور رئیس حراست وزارت صنعت، ‌معدن و تجارت، رئیس حراست سازمان صنایع کوچک و روسای حراست شرکت‌های استانی سراسر کشور برگزار شد.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی،‌ بازدید از شهرک‌های صنعتی و واحدهای تولیدی و بازدید از نمایشگاه دائمی خوشه صنعتی کفش و چرم از جمله برنامه‌های این همایش دو روزه در تبریز بود.
 انتهای پیام/ب
برچسب ها: صنایع ، کشور ، شهرک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.