مدیر اداره اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18،‌ از برگزاری مسابقه‌های مهارتی و ارتباطی کودکان در این منطقه خبر داد.

 رحیم محمدنژاد مدیر اداره اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: برگزاری مسابقه‌های مهارتی و ارتباطی کودکان در محلات 16 گانه منطقه 18 در دستور کار اداره اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه قرار دارد.

این طرح به منظور ارتقای سطح آگاهی،‌مهارت و ارتباط جمعی کودکان،‌ گسترش و آموزش مسائل دینی و مذهبی در محلات 16 گانه منطقه 18 در دست اجرا است.

محمدنژاد اظهار داشت: در این طرح مسابقه های مهارتی و ارتباطی کودکان در محلات 16 گانه منطقه 18 با مشارکت و همکاری اداره اجتماعی و فرهنگی منطقه 18،‌ شهرداری نواحی 7 گانه و سراهای محلات 13 گانه این منطقه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری مسابقه‌های مهارتی و ارتباطی کودکان در محلات 16گانه منطقه 18، برگزاری مسابقه‌های مهارتی و ارتباطی و خصائصی از جمله سلام دادن،‌آغاز هر کاری با نام خدا،‌ شکر خدا،‌احترام به بزرگترها و وفاداری در محله خلیج فارس شمالی از اقدامات اجرایی این طرح است.

محمدنژاد خاطرنشان کرد: برگزاری دوره ها و کارگاه‌های آموزش مهارت و ارتباطی کودکان،‌توزیع اقلام آموزشی،‌ بروشور، سی دی،‌ کتابچه و پکیج های آموزشی، انجام تبلیغات محیطی، پیرامون موضوع های سلام دادن،‌ آغاز هر کاری با نام خدا،‌شکر خدا،‌احترام به بزرگترها و وفاداری از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: مسابقه ، مهارتی ، کودکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار