رییس هیئت اسکیت مازندران، از انتخاب ˈمحمد حسین منصفˈ اسکیت باز این استان برای همراهی با تیم ملی اسکیت فری استایل ایران برای حضور در مسابقات آسیائی چین در اواخر شهریورماه و مسابقات جهانی فرانسه اواخر مهرماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، حسین خیری نیا گفت: محمد حسین منصف اسکیت باز مازندرانی که چندی قبل در مسابقات انتخابی تیم ملی اسکیت فری استایل مقام نخست را کسب کرد و به عنوان یکی از نفرات اصلی تیم ملی به مسابقات آسیایی وجهانی اعزام می شود.

وی افزود: منصف یکی از پر افتخارترین اسکیت باز مازندرانی است که در سالهای اخیر در رده های مختلف تیم های ملی حضور داشته است.

وی تصریح کرد: تیم ملی اسکیت فری استایل ایران اواخر شهریورماه به مسابقات آسیائی چین و اواخرمهرماه به مسابقات جهانی فرانسه اعزام خواهد شد.

رییس هیئت اسکیت مازندران به مقام های کسب شده دیگراسکیت بازان این استان در مسابقات انتخابی تیم ملی اسکیت فری استایل در مجموعه ورزشی انقلاب تهران اشاره کرد و ادامه داد: به غیر از مقام ارزشمندˈ محمدحسین منصفˈ که مقام نخست را کسب کرد، در بخش بانوان ˈآزیتا نبویˈ به مقام سومی مسابقات دست یافت و به اردوی تیم ملی دعوت شد.

خیری نیا اضافه کرد: در بخش دختران این مسابقات دو اسکیت باز دیگر مازندرانی به نام های ˈ فاطمه پایدارˈ مقام چهارم کشور را کسب کرد و ˈمهسا رحیمیˈ که نشان برنز آسیا را در کارنامه دارد، در عین ناباوری در رده پنجم کشوری ایستاد.

وی یادآورشد: همچنین ˈ عباس بابلیˈ دیگر اسکیت باز مازندرانی در رده سنی جوانان به مقام پنجم رضایت داد.

مازندران دارای بیش از دوهزار اسکیت باز سازماندهی شده است./ب

برچسب ها: اعزام ، آسیایی ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.