معاون پژوهش ، برنامه ریزی و منابع نیروی انسانی آموزش و پرورش مازندران آخرین زمان ارسال آثار به جشنواره فیلم رشد را سی ام مرداد اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، محمد قنبری در نخستین جلسه کارگروه تخصصی جشنواره فیلم رشد استان افزود : دانش آموزان ، فرهنگیان و گروه های آزاد باید فیلم های خود را در بخش های مستند ، داستانی ، علمی - تربیتی ، نماهنگ ، پویا نمایی و انیمیشن و غیره را به آدرس اینترنتی www.festival.roshd.ir ارسال کنند.

وی ادامه داد : لازم است فیلمسازان با توجه به دین ، فرهنگ ، آداب و رسوم و شرایط بومی استان و شرایط سنی مختلف مخاطبان فیلم هایی را تولید و در جشنواره مشارکت کنند.

قنبری جشنواره فیلم رشد را مفید ارزیابی کرد و گفت : فیلم های علمی و آموزشی این رویداد در ارتقای سطح دانش و آگاهی دانش آموزان بسیار موثر است.

وی افزود : با توجه به وجود مخاطبان خاص در نظام تعلیم و تربیت باید ترتیبی اتخاذ کرد تا فیلم سازان توانمند ، متعهد و وارسته در عرصه فیلم سازی با موضوعات مطرح شده در جشنواره فیلم رشد ورود پیدا کنند.

قنبری با ابراز خرسندی نسبت به حضور شش فیلم منتخب از دانش آموزان مازندرانی و انتخاب دو دانش آموز فیلم ساز از استان در جشنواره چهل و سوم ، این موفقیت را از افتخارات نظام آموزشی معرفی کرد.

وی گفت : با اشاره به اینکه مازندران همواره در بسیاری از رشته های علمی و فعالیت های اجتماعی نقش بی نظیری را ایفا کرده و حائز رتبه های بالایی شده ، انتظار می رود در جشنواره فیلم رشد نیز از نظر کمی و کیفی شاهد رشد حضور مازندرانی ها باشیم.ش

برچسب ها: آخرین ، زمان ، ارسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.