در ادامه این فستیوال، اوج هیجان کنسرت های تابستانه جزیره کیش، همانطور که پیش بینی می شد در اجرای "محسن یگانه" دیده شد.

 به گزارش حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران ؛ "محسن یگانه" به همراهی گروه ارکستری سرشناس به رهبری علی ثابت یک روز پس از زانیار خسروی در تالار شهر کیش به روی صحنه رفت.

بلیت های این کنسرت تنها یک روز پیش از اجرا برای فروش در اختیار علاقه مندان قرار گرفت که در ساعات ابتدایی فروش بلیت اکثر آنها به فروش رسید و زمان اجرای این کنسرت بیش از 2600 نفر نطاره گر این اجرا بودند.

یگانه کنسرت خود را با قطعه «نباشی» از آلبوم «رگ خواب» آغاز کرد. سپس قطعات منتخب خود از 3 آلبوم اخیر خود را برای علاقه مندانش اجرا کرد. با توجه به تعداد بالای قطعات انتخابی برای این کنسرت، برخی از این قطعات به صورت منتخبی از دو الی سه قطعه اجرا می شد که در این بین «رگ خواب»، «خیابونا»، «نمیشه»، «آهای خبر نداری»، «اینجا جای تو نیست»، «نفس های بی هدف»، «آخه دل من»، «من»، «هوایی شدی» و «دوست دارم» از جمله محبوب ترین قطعات اجرایی بودند.



دو قطعه «سکوت» و «باور کنم» که سرآلبومی دو آلبوم «رگ خواب» و «حباب» بودند در این کنسرت نیز بیشترین استقبال را در پی داشتند و در قسمت ترجیع بند هر دو قطعه ، یگانه خواندن آن را بر عهده مخاطبانش قرار داد.

پس از کنسرت بسیاری از طرفداران این خواننده جوان برای گرفتن عکس یادگاری بیرون از در VIP در انتظار گرفتن عکس یادگاری بودند که حراست تالار شهر مانع این اتفاق شد و محسن یگانه از طرفدارانش خواست تا برای عکس یادگاری به محل اقامت وی در هتل صدف بروند.

فستیوال بزرگ کنسرت های جزیره کیش به تهیه کنندگی «علی آقایی نسب» و شرکت هلدینگ «مهکام» و همچنین همکاری شرکت «نوای نی لبک شرقی» در تالار شهر جزیره کیش برگزار شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: محسن ، یگانه ، کنسرت ، تابستان ، آلبوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار